Gadgets

Siaran Lansung Live Perak vs KL City Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Aksi pertembungan antara pasukan Perak FC vs pasukan Kuala Lumpur merupakan perlawanan kedua pada hari ketiga Liga Super 2023 minggu kedua puluh satu (LS21).

Perak vs KL City

Perlawanan antara pasukan Perak FC melawan pasukan Kuala Lumpur, KL City FC yang dijadualkan berlansung pada hari Ahad, 27 Ogos 2023, jam 8:15 malam bertempat di Stadium Perak, Ipoh Perak.

Pertemuan ini bukan lah pertemuan pertama bukan kedua-dua pasukan. Pertemuan pertama dalam aksi saingan Liga Super minggu kelapan (LS8) KL City vs Perak, pasukan KL City telah berjaya mencetak 1 gol jaringan tunggal dari Sebastian vanzini pada minit tambahan separuh masa pertama iaitu pada minit ke 45+4'.

Mengikut rekod, prestasi rekod Skuad warga kota lebih baik berbanding Skuad Seladang dalam kempen liga super yang hanya berbaki 5 perlawanan sahaja lagi. 

Bermain di halaman sendiri, sudah tentu satu kelebihan buat pasukan Perak dan menjadi semangat untuk meraih 3 mata berharga dalam saingan minggu kedua puluh satu ini. 

Perak vs KL City (LS21)

Waktu siaran : Ahad, 27 Ogos 2023, jam 8:15 malam
Tempat : Stadium Perak, Ipoh
Siaran TV/ Platform penstriman : Astro Arena Bola (CH803), Astro GO dan Sooka

Siaran Lansung Live Perak vs KL City Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Info Tiket perlawanan Perak FC vs Kuala Lumpur, KL City FC

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Perak FC dan Kuala Lumpur City FC yang berlansung pada hari Ahad, 27 Ogos 2023, jam 8:15 malam di Stadium perak, boleh mendapatkan tiket melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Siaran Langsung Live Streaming Perak FC vs KL City FC Liga Super 27 Ogos 2023 LS21

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung antara Perak vs KL City FC dari Stadium Perak, Ipoh menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan Astro GO.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 7:45 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM7.90.

Keputusan masa penuh perlawanan Perak vs KL City Liga Super 2023 (LS21)

Keputusan perlawanan antara Perak vs KL City dalam saingan LS21 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan

FT : PERAK FC/ PRK (0) - (4) KUALA LUMPUR CITY FC/ KLC
Tchetche Kipre 30'
Sebastian Avanzini 47'
Paulo Josue 56'
Sean Giannelli 88'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.