Gadgets

Siaran Lansung Live Kelantan United vs Sri Pahang Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Aksi perlawanan LS21 seterusnya membabitkan pasukan Kelantan United FC bertemu pasukan Sri Pahang FC dalam merebut 3 mata penting dalam saingan Liga Super 2023.

Kelantan United vs Sri Pahang

Perlawanan Kelantan United vs Sri Pahang dijadualkan akan berlansung pada hari Ahad, 27 Ogos 2023 di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV. Sepak mula pada jam 9:00 malam.

Pertemuan pertama pada LS8 Sri Pahang vs Kelantan United, pasukan Sri Pahang berjaya merebut 3 mata berharga dengan jaringan tunggal oleh Stefano Brundo pada minit-minit akhir perlawanan 90+4' tanpa balasan gol dari Kelantan United.

Pertemuan pada kali ini sudah tentulah masing masing membawa misi untuk meraih 3 mata bagi menambah 3 mata sekaligus memperbaiki kedudukan dalam carta liga.

Saksikan perlawanan antara Skuad Kijang Hijau menentang Skuad Tok Gajah di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV pada hari Ahad, 27 Ogos 2023,jam 9:00 malam samada di stadium ataupun menonton siaran lansung di TV Okey, Sukan RTM dan Sooka.

Kelantan United vs Sri Pahang FC (LS21)

Waktu siaran : Ahad, 27 Ogos 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Sultan Muhammad Ke-IV
Siaran TV/ Platform penstriman : TV Okey, Sukan RTM dan Sooka

Siaran Lansung Live Kelantan United vs Sri Pahang Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Info Tiket perlawanan Kelantan United vs Sri Pahang

Dapatkan tiket perlawanan antara pasukan Kelantan United FC vs Sri Pahang FC Liga Super 2023 (LS21) pada hari Ahad, 27 Ogos 2023 yang berlangsung di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV secara dalam talian (online) menerusi laman rasmi ticket.tickethotline.com.my.

Siaran Langsung dan Live Streaming Kelantan United vs Sri Pahang Liga Super 27 Ogos 2023 LS21

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 Kelantan United vs Sri Pahang FC dari Stadium Sultan Muhammad Ke-IV secara percuma menerusi saluran TV Okey dan Sukan RTM.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM7.90.

Keputusan masa penuh perlawanan KELANTAN UNITED FC vs SRI PAHANG FC Liga Super 2023 (LS21)

Keputusan perlawanan antara Kelantan United vs Sri Pahang dalam saingan LS21 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan

FT : KELANTAN UNITED FC / KLU (1) - (5) SRI PAHANG FC/ SRP
 Azrif Nasrulhaq 10'
 Sergio Aguero 23', 27'
 Kpah Sherman 66

 Royizzat Daud 77'
 David Rowley 90+2'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.