Gadgets

Siaran Lansung Live PDRM vs Penang Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Perlawanan seterusnya hari ketiga minggu kedua puluh satu saingan Liga Super (LS21) melibatkan pasukan PDRM FC dan Penang FC.

PDRM vs Penang

Perlawanan PDRM vs Penang dijadualkan akan berlansung pada 27 Ogos 2023, jam 5:15 petang bertempat di Stadiuam Majlis Bandaraya Petaling Jaya. 

Pada pertemuan pertama Penang vs PDRM LS8, pasukan Penang telah berjaya meraih 3 mata berharga dengan meledak 4 gol ke gawang pasukan lawan dengan berbalas 2. 

Mengikut rekod carta terkini liga super, pasukan PDRM kini sedang mendahului di tempat kelapan. Manakala pasukan Penang berada di tangga kesepuluh dengan beza 5 mata. 

Saksikan perlawanan antara Skuad Sang Saka Biru menentang Skuad Harimau Kumbang di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya pada hari Ahad, 27 Ogos 2023, jam 5:15 petang samada di stadium ataupun menonton siaran lansung di TV Okey, Sukan RTM dan Sooka.

PDRM vs Penang FC (LS21)

Waktu siaran : Ahad, 27 Ogos 2023, jam 5:15 petang
Tempat : Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya
Siaran TV/ Platform penstriman : TV Okey, Sukan RTM dan Sooka

Siaran Lansung Live PDRM vs Penang Liga Super (LS21) 27 Ogos 2023

Info Tiket perlawanan PDRM vs Penang

Dapatkan tiket perlawanan antara pasukan PDRM FC vs Penang FC Liga Super 2023 (LS21) pada hari Ahad, 27 Ogos 2023 yang berlangsung di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) secara dalam talian (online) menerusi laman rasmi ticket.tickethotline.com.my.

Siaran Langsung dan Live Streaming PDRM vs Penang Liga Super 27 Ogos 2023 LS21

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 PDRM vs Penang FC dari Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya secara percuma menerusi saluran TV Okey dan Sukan RTM.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 4:45 petang bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM7.90.

Keputusan masa penuh perlawanan PDRM FC vs PENANG FC Liga Super 2023 (LS21)

Keputusan perlawanan antara PDRM vs Penang dalam saingan LS21 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan

FT : POLIS DIRAJA MALAYSIA FC / PDRM (3 ) - (0) PENANG FC/ PEN
 Ousmane Fané (OG) 36'
 James Okwuosa 75'
 Bruno Suzuki 90+3'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.