Drama Gadis Muzikal (TV3)

Azhafizah MN
By -
2
Gadis Muzikal, sebuah drama terbaru TV3 di slot Lestary mula ditayangkan pada 17 Ogos setiap hari Khamis hingga Sabtu jam 9:00 malam. Gadis Muzikal dibintangi oleh Aisha Retno, Fiza Thomas, Khodi, Tika Nasir, Serene Clair sebagai watak utama drama ini.

Turut menjayakan Drama Gadis Muzikal ini pelakon hebat seperti Fauziah Ahmad Daud, Fauziah Latiff, Mark Adam, Hafreez Adam, Azza Elite, Ani Maiyuni, Rahmad Mega, Nadia Kesuma, Halmey Hamdah, Izzrin Irfan, Zuhairi Ibrahim, Fath Hafeez dan ramai lagi.

Drama Gadis Muzikal bersiri 13 episod terbitan Zeel Production ini diarahkan oleh Kyoll Hamzah dan skrip dihasilkan oleh Irwan Mansor.

Drama Gadis Muzikal TV3
sumber : TV3 bertujuan untuk promosi

PELAKON, WATAK DAN SINOPSIS GADIS MUZIKAL

  • Fiza Thomas sebagai Una
  • Aisha Retno sebagai Melly
  • Serene Claire sebagai Lulu
  • Mark Adam sebagai Mr. Azwan
  • Fath Hafeez sebagai Mat Rock

Gadis Muzikal mengisahkan tentang kisah lima gadis mengejar impian, memburu cita-cita menjadi penyanyi popular! Namun, jalan yang dilalui tidak mudah, penuh dengan onak dan duri, kejahatan, tikam belakang dan semestinya cinta yang menghalang!

Post a Comment

2Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment