Gadgets

Kek Coklat Moist Crush Cake Sedap Betul

Selain membeli tauhu bergedil, encik suami membeli juga kek coklat moist crush cake di tempat yang sama membeli kuih kaswi gedik viral tu. Kat sini banyak betul kuih muih, pemanis mulut dan makanan sedap-sedap. Kalau tak beli lebih dari satu memang tak sah! 

Pertama kali rasa kek coklat moist dari Crush Cake. Di bekaskan delam bekas bentuk lonjong dan keknya agak tebal juga. Separuh lebih sikit dari dalam kedalaman bekas dengan harga RM10.

Kek Coklat Moist Crush Cake

Dari pandangan atas, menggoda betul ye topping coklat dia. Siapa penggemar coklat memang rasa tak sabar nak menyedok makan. Cuma saya tak pasti atas dia tu ditaburkan apa. Nak kata chocolate rice, macam bukan. 

Kek Coklat Moist Crush Cake

Kalau dah namanya kek coklat moist yang sedap, memang cepatlah habis. Makan berkongsi berdua pula tu. Lagilah cepat habis. Tak sempat nak simpan masuk kulkas pun.

Kek Coklat Moist Crush Cake

Tak silap saya bawah dia macam ada biskut marie. Rasa macam cheesekut lah pula. Mungkin gabungan cheesekut dan ke coklat kot agaknya. 

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.