Showing posts from August, 2015

Freebies Label Tag/Sticker

Morning Sunday Sunshine! Rutin hari ahad biasanya housekeeping bersama dan bersantai je la. Kalau korang takde apa nak…

Dekorasi Mesin Jahit Lama

Siapa kata barang lama tidak berguna, Salah sama sekali tanggapan korang tu. Bagi mereka yang suka dengan mendekoras…

Resepi Chicken Chop Mudah

Ingatkan buat chicken chop ni susah sangat rupanya senang sangat. Okay, Fiza share resepi chicken chop paling mudah . …

10 Peribahasa Moden

Huh! Tak sangka zaman moden ni wujud juga peribahasa moden rupanya. Mana datangnya peribahasa moden ni? Rajin betul …

Dinner In The Sky Malaysia

Sesuatu yang baru wujud di Malaysia yang pasti mesti ramai yang teruja nak merasai pengalaman makan malam menjamu me…

Rawatan Meruang

Rawatan Meruang ialah amalan yang dilakukan oleh wanita untuk membersihkan rahim . Dilakukan setiap kali berhadas bes…

Cubaan Membuat Tom Yam Pekat

Gigih tau hari ni buat tom yam ikut resepi Tom yam pekat yang Fiza share semalam tu. Memang pekat benar tapi Fiza tam…

Dodol Original Melaka

Dodol antara juadah raya yang wajib ada. Paling sedap kalau dibuat secara tradisional bukan guna mesin. Nak dapatka…

Ayam Goreng Madu

Nasi dah masak tapi nak masak lauk ape ye? Semalam dah masak ikan. Hari ni masak ayam pulak. Tetiba rasa nak masak nas…

Resepi Tom Yam Pekat

Ketemu juga dengan   Resepi Tom Yam pekat dari Resepi Sheila Rusly . Sheila Rusly memang pandai masak pun kan. Memand…

Fenomena Vape

Semakin ramai nampaknya pemilik vape tak kira lelaki atau perempuan. Dah jadi satu fenomena vape . Yang lelaki dah bia…

Load More
No results found