Gadgets

Siaran Lansung Live Sabah vs Kuching City Piala Malaysia 2023 (R16-2)

Perlawanan seterusnya menyaksikan Pertembungan 'Borneo Derby' antara pasukan Sabah FC dengan pasukan Kuching City FC yang pasti akan berlansung sengit.

Sabah vs Kuching City

Aksi pertembungan antara Sabah vs Kuching City dijadualkan berlansung pada hari Sabtu, 19 Ogos 2023, jam 8:15 malam bertempat di Stadium Likas. Skuad Sang Badak akan melayani kunjungan Skuad The Cats dalam aksi timbal balik perlawanan kedua pusingan 16 Piala Malaysia 2023.

Pada perlawanan pertama (R16-1) Kuching City vs Sabah, Sabah berjaya membolos 3 gol ke gawang Kuching City tanpa balasan gol. Dengan bekalan agregat 3-1 akan lebih memudahkan pasukan Sabah FC untuk mara ke peringakat suku akhir.

Pasukan Kuching City perlu bangkit dan lebih banyak menjaringkan gol dan lebih mencabar lagi apabila bermain di tempat lawan.

Siaran Lansung Live Sabah vs Kuching City Piala Malaysia 2023 (R16-2)

Penyokong pasukan Sabah dan Kuching City di rumah boleh menyaksikan perlawanan ini secara lansung menerusi saluran 803, Astro Arena Bola dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 7:45 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM7.90.

SABAH FC vs KUCHING CITY FC

Tempat : Stadium Likas
Waktu siaran : Sabtu, 19 Ogos 2023, jam 8:15 malam
Siaran lansung :  Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Siaran Lansung Live Sabah vs Kuching City Piala Malaysia 2023 R16-2

Info Tiket Perlawanan Sabah FC vs Kuching City FC R16-2 Piala Malaysia 19 hb Ogos 2023

Tiket perlawanan Sabah vs Kuching City yang berlansung pada hari Sabtu, 19 Ogos 2023, jam 8:15 malam di Stadium Likas boleh dapatkan di tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh Sabah FC vs Kuching City FC (R16-2)

Keputusan perlawanan antara Sabah vs Kuching City Piala Malaysia 2023 dalam saingan (R16-2) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : SABAH FC/ SAB (1) - (1) KUCHING CITY FC/ KUC
 Rizal Ghazali 27'
 Rames Lai 58'

Tahniah pasukan Sabah FC menang agregat 4-1 menentang Kuching City FC. Walaupun terikat 1-1 di Stadium Likas, Sabah FC akan meneruskan langkah ke suku akhir dan bertemu Perak FC.

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.