Perak vs Kelantan United Live Streaming 7 Julai 2023 LS16

Hari kedua minggu keenam belas menyaksikan perlawanan Perak FC vs Kelantan United FC Liga Super 2023 (LS16). Skuad The Bos Gaurus (TBG) akan menerima kunjungan The Green Deers/ Sang Kijang Hijau bagi merebut 3 mata penting.

Saingan perlawanan  Perak FC vs Kelantan United FC dijadualkan berlansung pada hari Jumaat, 7 Julai 2023, jam 9.00 malam di Stadium Bolasepak Kuala Lumpur.

Pasukan Perak FC masih kekal di tangga ke-11 dengan 9 mata. Kelantan United juga masih di kedudukan yang sama, di tangga 13 selepas saingan LS15. 

Dalam saingan LS15 yang lalu, Pasukan Perak tewas dengan Pasukan PDRM yang berjaya mencetak 2 gol berbalas 1. Kelantan FC juga tewas menentang pasukan Sabah FC dengan jaringan 3 gol tanpa balasan gol.


Pembelian tiket perlawanan Perak FC vs Kelantan United FC

Penyokong yang ingin menyaksikan perlawanan Perak FC vs Kelantan United FC Liga Super 2023 LS16 di Stadium Bolasepak Kuala Lumpur, boleh mendapatkan tiket secara online menerusi laman web rasmi : www.tickethotline.com.my 

Tiket fizikal boleh didapati di semua kaunter stadium pada hari perlawanan bermula jam 6.00 petang. Turut disediakan FASTLANE untuk TBG Super Fans.

Perak vs Kelantan United Live Streaming 7 Julai 2023 LS16

Siaran Langsung/ Live Streaming Perak FC vs Kelantan United FC Liga Super 7 Julai 2023 LS16

Penonton dan penyokong di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Perak FC vs Kelantan United FC Liga Super 2023 secara lansung menerusi saluran 804 astro Arena Bola 2 atau Astro GO dan platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel seawal jam 08:30 malam bermula dengan siaran pra perlawanan.

Juga boleh menonton perlawanan siaran lansung Perak FC vs Kelantan United FC live streaming LS16 2023 di platform penstriman Sooka dengan melanggan pas 1 perlawanan berharga RM7.90.

Live Perak FC vs Kelantan United FC (LS16)

Waktu siaran : Jumaat, 7 Julai 2023, jam 9.00 malam 
Tempat : Stadium Perak, Ipoh
Siaran TV/ Platform penstriman  : Astro Arena Bola 2 (CH804), Astro GO dan Sooka

Keputusan masa penuh perlawanan Perak FC vs Kelantan United FC Liga Super 2023 (LS16)

FT : PERAK FC (1) - (1) KELANTAN UNITED FC
Sunday Afolabi 9’'
Indra Putra (P) 84'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.