Gadgets

NEEDS Keratin Hair Spray Serum Dengan Botol Baru Dan Spray Yang Lebih Bagus

Ye, masih setia dengan NEEDS keratin hair spray serum yang bukan sekadar melembutkan rambut, malah mewangikan rambut. Bukan tipu, bukan cubaan. Memang benar bagai dikata. Sebab tu saya masih setia bersama si NEEDS ni.

Tak salah terpengaruh dengan racun TikTok. Pertama kali cuba saya dah jatuh cinta dengan ke'best'an hair spray serum ni. Saya suka gunakan semasa rambut masih basah lagi. Jadi, bila dia kering naturally rambut akan jadi lembut dan wangi. Itu yang kita mahukan!

Sebelum ni saya pernah bagitahu yang spray dia tak berfungsi dengan baik. Lahhh..tahu-tahu dah tukar botol dah. Dari botol bulat ke botol segiempat. Mungkin ada ramai yang complaintlah kot kan. Bagus jugalah bertukar botol baru dan spray yang lebih bagus.

baca juga 
pertama kali cuba NEEDS keratin hair spray

Walaupun bertukar rupa paras, harga tetap sama dan fungsinya masih bagus. Tahun lepas saya guna mula bulan Jun tak silap. Maknanya satu botol ni tahan selama setahun saya guna. Memang jimat betul ni, setahun sekali je beli. Berbaloi-baloi.

NEEDS Keratin Hair Spray Serum review

Terdapat 3 warna dan bau yang berbeza iaitu :
  • Purple : Strong sweet lavender
  • Sugar Rush (pink) : Strong sweet cotton candy
  • Candy Crush (blue) : Soft sweet apple candy
Saya masih kekal memilih warna pink yang berbau manis semanis sweet cotton candy.

NEEDS Keratin Hair Spray Serum review

Fungsi NEEDS keratin hair spray

  • Kaya dengan Vitamin E (Rich in Vitamin E)
  • Melembapkan rambut (Moisturizes Hair)
  • Mengawal rambut gugur (Control Hair Loss)
  • Memperbaiki rambut bercabang (Repair Split Ends)
  • Menggalakkan pertumbuhan rambut (Boost Hair Growth)
  • Pelindung haba (Heat protectant)

NEEDS keratin hair spray serum boleh digunakan untuk rambut rosak seperti di atas samada rambut lurus mahupun keriting. Sikat rambut guna jari pun boleh. Tak perlu sikat dan tak tersekat di skala 6!

Dengan botol baru ni, penyembur dia berfungsi dengan lebih baik tidak seperti sebelum ni macam tersumbat dan hosnya kadang kala tertanggal. Penyebarannya pun lebih halus. Tapi macam biasa saya semburkan di tapak tangan dulu baru sapukan di rambut.

Sebabnya kalau sembur terus di rambut, cecair yang jatuh di lantai akan menyebabkan lantai licin. Dah satu kerja pula nak lap lantai. Kalau kau orang tak kisah takpelah, tapi saya kisah. Hehe...

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.