Telefilem Sementara Aku Masih Ada (TV1)

Azhafizah MN
By -
0
Tonton Telefilem Sementara Aku Masih Ada, sebuah telemovie khas sempena Maal Hijrah 1445H/2023 tayangan pada hari Sabtu, 22 Julai 2023, jam 9.00 malam di Slot Panggung RTM TV1. Telemovie khas ini dibintangi oleh Hanna Aqeela dan Nafiz Muaz sebagai pelakon utama.

Turut dibintangi oleh Fauziah Nawi, Rahim Jailani, Aida Khalida, Izzat Mustaq, Maisara Sufia, Daniel Fiq, Mak Mah Latah dan ramai lagi.

Juga boleh tonton online Telemovie Sementara Aku Masih Ada full movie live streaming online di portal RTMKlik atau aplikasi RTMKlik.

TELEFILEM SEMENTARA AKU MASIH ADA

Waktu siaran : Sabtu, 22 Julai 2023, jam 9.00 malam
Siaran TV/ Platform Penstriman : Slot Panggung RTM TV1, astro (CH101), RTM Klik atau aplikasi RTM Klik
Penulis skrip : Rais Ahmad
Pengarah : Hafiz Shafie
Produksi : Rastech World Wide Sdn. Bhd.

TELEFILEM SEMENTARA AKU MASIH ADA

PELAKON DAN WATAK

Pelakon Sementara Aku Masih ada menampilkan barisan pelakon seperti Hanna Aqeela, Nafiz Muaz, Fauziah Nawi, Rahim Jailani, Aida Khalida, Izzat Mustaq, Maisara Sufia, Daniel Fiq, Mak Mah Latah dan ramai lagi.
  • Hanna Aqeela sebagai Alisa

SINOPSIS SEMENTARA AKU MASIH ADA

Sementara Aku Masih Ada mengisahkan kisah kehidupan Alisa yang mula insaf dan bertaubat dengan kesilapan dan kisah lampaunya. Beliau kemudiannya jatuh cinta dengan seorang pemuda. Keadaan menjadi sukar selepas pemuda itu mengetahui kisah lampau gadis tersebut yang membuatkan beliau menjauhi diri. Pada masa yang sama, gadis tersebut disahkan mengidap sakit barah.

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)