Gadgets

Sri Pahang vs Selangor Live Streaming 9 Julai 2023 LS16

Hari ketiga minggu keenam belas saingan Liga Super 2023 (LS16) menyaksikan pertembungan antara Skuad Tok Gajah, Sri Pahang FC menentang Skuad Gergasi Merah, Selangor FC di Stadium Darul Makmur pada hari Ahad, 9 Julai 2023, jam 5.15 petang.

Perlawanan Sri Pahang FC vs Selangor FC akan berlansung sengit dimana kedua-dua pasukan ini berada di kelompok 3 teratas. Pasukan Sri Pahang FC berada di kedudukan ketiga dengan 31 mata dan Selangor FC di tempat kedua di belakang pasukan JDT dengan 34 mata.

Dalam saingan LS15, Sri Pahang FC menang bergaya dengan ledakan 5 gol tanpa balasan menentang Kelantan FC, sekaligus membawa pulang 3 mata penuh. Pasukan Selangor FC juga berjaya meraih 3 mata penting dengan 2 gol berbalas 1 ketika menentang pasukan Kuching City dalam saingan LS15.


Pembelian tiket perlawanan Sri Pahang FC vs Selangor FC

Tiket untuk perlawanan Liga Super 2023 antara Sri Pahang FC vs Selangor FC pada hari Ahad, 9 Julai 2023 yang berlangsung di Stadium Darul Makmur boleh didapati menerusi laman rasmi ticket.tickethotline.com.my


Sri Pahang vs Selangor Live Streaming 9 Julai 2023 LS16

Siaran Langsung/ Live Streaming Sri Pahang FC vs Selangor FC Liga Super 9 Julai 2023 LS16

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 Sabah vs Kuching City FC secara lansung menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan Astro Go. 

Atau boleh tonton secara online menerusi platform penstriman Sooka seawal jam 5.00 petang bermula dengan siaran pra perlawanan.

Untuk menonton perlawanan LS16 yang lain, boleh tonton secara live streaming dengan melanggan pas 1 perlawanan berharga RM7.90 di platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Live Sri Pahang vs Selangor FC (LS16)

Waktu siaran : Ahad, 9 Julai 2023, jam 5.15 petang
Tempat : Stadium Darul Makmur
Siaran TV/ Platform penstriman  : Astro Arena Bola (CH803), Astro GO dan Sooka

Keputusan masa penuh perlawanan Sri Pahang FC vs Selangor FC Liga Super 2023 (LS16)

FT : SRI PAHANG FC (1) - (0) SELANGOR FC
 Kevin Ingreso 50'

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.