Gadgets

PDRM vs Kedah Live Streaming 9 Julai 2023 LS16

Perlawanan PDRM FC vs Kedah FC, perlawanan terakhir minggu keenam belas Liga Super 2023 (LS16) yang dijadualkan berlansung pada hari Ahad, 9 Julai 2023 di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya. Sepak mula pada jam 9.00 malam.

Skuad Sang Saka Biru, PDRM FC akan menerima kunjungan Sang Kenari, Kedah FC bagi meraih 3 mata penting dalam saingan LS16. Dalam saingan LS15, PDRM FC menang tipis dengan mencetak 2 gol berbalas 1 oleh pasukan lawan Perak FC.

Pasukan Kedah pulang tanpa membawa sebarang mata ketika menentang Terengganu FC pada saingan LS15 dengan bolos 1 gol. Dengan kekalahan ini, sudah pasti pasukan Kedah FC akan bangkit menentang pasukan PDRM FC bagi mendapatkan 3 mata penuh untuk memperbaiki kedudukan dalam carta Liga Super 2023.

Kedudukan terkini
PDRM, tempat ke-8 dengan 22 mata
Kedah, tempat ke-4 dengan 28 mata


Pembelian tiket perlawanan PDRM FC vs Kedah FC

Tiket untuk perlawanan Liga Super 2023 antara PDRM FC dan Kedah FC FC pada hari Ahad, 9 Julai 2023 yang berlangsung di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya boleh didapati menerusi laman rasmi ticket.tickethotline.com.my

PDRM vs Kedah Live Streaming 9 Julai 2023 LS16

Siaran Langsung/ Live Streaming PDRM FC vs Kedah FC Liga Super 9 Julai 2023 LS16

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 PDRM FC vs Kedah FC dari Stadium Majlis Bandaraya secara lansung percuma menerusi saluran TV2 dan Sukan RTM. 

Atau boleh tonton secara online menerusi platform RTMKlik, aplikasi RTMKlik dan juga penstriman Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra perlawanan secara percuma.

Untuk menonton perlawanan LS16 berbayar yang lain, boleh tonton di platform penstriman Sooka dengan melanggan pas 1 perlawanan berharga RM7.90.

Live PDRM FC vs Kedah FC (LS16)

Waktu siaran : Ahad, 9 Julai 2023, jam 9.00 malam
Tempat : Stadium Darul Makmur
Siaran TV/ Platform penstriman  : TV2, Sukan RTM dan Sooka

Keputusan masa penuh perlawanan PDRM FC vs Kedah FC Liga Super 2023 (LS16)

FT : PDRM FC (0) - (2) KEDAH FC
 Ifedayo Olusegun (P) 81'
 Lee Tuck (P) 90'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.