Telefilem Demi Hati Arjuna (TV9)

Azhafizah MN
By -
0
Tonton Telefilem Demi Hati Arjuna ulang siaran pada hari Isnin, 17 Julai 2023, jam 8.30 malam di Slot Skrin di 9 TV9 lakonan Nad Zainal, Mohd Danish Hazriq, Emelda Rosemila, Zul Huzaimy, Adiba Yunus dan ramai lagi.

Telefilem arahan Zul Huzaimy dan skrip karya Eenaz Mokhtar ini juga boleh tonton secara online strim live HD di Tonton dan Xtra atau muat turun aplikasi di Google Play atau Apple Apps Store.

TELEFILEM DEMI HATI ARJUNA

Waktu siaran : Isnin, 17 Julai 2023, jam 8.30 malam
Siaran TV/ Platform penstriman : Slot Skrin di 9 TV9, astro (CH149), myFreeview 109, Tonton dan Xtra
Penulis skrip : Eenaz Mokhtar
Pengarah : Zul Huzaimy

PELAKON DAN WATAK

Pelakon Demi Hati Arjuna dibintangi oleh Nad Zainal, Mohd Danish Hazriq, Emelda Rosemila, Zul Huzaimy, Adiba Yunus dan ramai lagi.

SINOPSIS DEMI HATI ARJUNA

Demi Hati Arjuna mengisahkan Alia yang menghidap penyakit hati mengimbau kembali masa silamnya yang liar. Alia sukar mencari penderma kerana miskin. Dia kemudian teringat anaknya, Arjuna yang dilahirkan 12 tahun lalu, namun terpaksa diserahkan kepada orang lain kerana Zafran enggan bertanggungjawab. Timbul rasa kesal dalam hatinya. Dia rindukan Arjuna dan mahu meminta maaf kepada anaknya itu.

Telefilem Demi Hati Arjuna TV9

Saksikan telefilem berjudul 'Demi Hati Arjuna' yang dibintangi oleh Nad Zainal, Danish Hazriq, Emelda Rosemila dan Zul Huzaimy bersiaran pada hari Isnin, 17 Julai 2023, jam 8.30 malam ulang siaran di TV9.

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)