Gadgets

Siaran Langsung Sabah vs Hougang United Live Streaming Piala AFC 2023

Pasukan Terengganu FC memulakan aksi dalam saingan Piala AFC (AFC Cup) 2023 dengan langkah kanan menentang pasukan gergasi dari Asia, Central Coast Mariners FC apabila menang dengan keputusan 1-0 bermain di halaman sendiri pada hari semalam.

baca juga

Manakala pasukan Sabah FC akan menentang pasukan Hougang United FC, wakil Singapore dalam kumpulan H yang berlansung pada hari ini, 21 September 2023 di Stadium Likas.

SABAH vs HOUGANG UNITED

Sabah FC vs Hougang United FC merupakan pertemuan pertama untuk kedua-dua pasukan dalam saingan peringkat kumpulan Piala AFC (AFC Cup) 2023.

Perlawanan antara Sabah FC menentang Hougang United FC dijadualkan berlangsung pada 21 September 2023, hari Khamis jam 8:00 malam bertempat di Stadium Likas, Kota Kinabalu, Sabah.

Piala AFC 2023

Kejohanan Piala AFC (AFC Cup) pada edisi 2023 akan bermula pada peringkat kumpulan yang terdiri daripada 11 kumpulan yang melibatkan 42 pasukan dari rantau Asia. Format perlawanannya sama seperti pada musim-musim sebelumnya.

Peringkat kumpulan Piala AFC 2023/ 2024 dijadualkan berlangsung bermula dari 18 September sehingga 14 Disember 2023.

Pasukan Sabah FC telah diundi dalam Kumpulan H bersama pasukan Hai Phong FC, PSM Makassar FC dan Hougang United FC. Undian setiap pasukan dalam kumpulan berdasarkan kawasan pasukan tersebut.

Siaran Langsung Sabah vs Hougang United Live Streaming Piala AFC (AFC Cup) 2023 20 September 2023

Penyokong dan penonton di rumah boleh menyaksikan perlawanan antara Sabah FC vs Hougang United FC secara lansung menerusi saluran 803, Astro Arena Bola dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka. Pra-rancangan perlawanan akan bermula pada jam 7:30 malam.

Siaran Langsung Sabah vs Hougang United Live Streaming Piala AFC 2023

Tempat : Stadium Likas, Kota Kinabalu, Sabah
Waktu siaran : Khamis, 21 September 2023, jam 8:00 malam
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go, Sooka

Info Tiket Perlawanan Sabah vs Hougang United 21 September 2023

Tiket untuk perlawanan Sabah vs Hougang United pada 21 September 2023 yang berlangsung di Stadium Stadium Likas boleh didapati di dalam talian menerusi laman rasmi : ticket.tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh Terengganu FC vs Hougang United FC

Keputusan perlawanan antara Terengganu vs Hougang United dalam saingan Piala AFC 2023 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : SABAH FC (3) - (1) HOUGANG UNITED FC
 Gabriel Peres 5'
 Darren Lok 38' 63'
 Kazuma Takayama 61'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.