Gadgets

Siaran Langsung KL City vs Kedah Live Streaming 30 September 2023 LS22

Perlawanan hari ketiga minggu kedua puluh dua saingan Liga Super 2023 (LS22) menyaksikan pertembungan antara pasukan Kuala Lumpur, KL City FC dengan pasukan Kedah FC dalam pusingan kedua. 

Kuala Lumpur, KL City vs Kedah 

KL City vs Kedah merupakan perlawanan ke-151 dan ini pertembungan kedua untuk kedua-dua pasukan bersaing dalam Liga Super 2023. Perlawanan KL City vs Kedah dijadualkan berlansung pada 30 September 2023, hari Sabtu jam 9:00 malam bertempat di Stadium Bolasepak Kuala Lumpur.

Pada perlawanan minggu kesembilan Liga Super (LS9), Skuad warga kota berjaya menumpaskan pasukan tuan rumah Kedah FC semasa bertandang di Kedah Darul Aman. 


Perlawanan minggu ke-22, Skuad sang kenari pula berkunjung ke Kuala Lumpur bagi meneruskan kempen Liga Super 2023 yang hanya berbaki 4 perlawanan sahaja lagi. 

Kedah FC berada di kedudukan terbaik dalam kelompok 3 teratas liga iaitu di tempat ketiga dengan 5 mata beza dibelakang pasukan Selangor FC yang berada di tempat kedua.

Kuala Lumpur City pula berada di tempat ketujuh dengan 31 mata. Dalam 5 perlawanan terakhir, KL City kalah 2 kali, menang 2 kali dan seri dalam perlawanan terakhir.

Siaran Langsung KL City vs Kedah Live Streaming 30 September 2023 LS22

Siaran Langsung Live Streaming KL City vs Kedah Liga Super 30 September 2023 LS22

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 KL City vs Kedah dari Stadium Bolasepak Kuala Lumpur menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan secara online menerusi Astro GO dan Sooka.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM9.90.

Waktu siaran : Sabtu, 30 September 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Bolasepak Kuala Lumpur
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket perlawanan KL City vs Kedah

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara KL City vs Kedah pada 30 September 2023 yang berlangsung di Stadium Stadium Bolasepak Kuala Lumpur boleh didapati menerusi tickethotline.com.my

Keputusan masa penuh perlawanan KL City vs Kedah Liga Super 2023 (LS22)

Keputusan perlawanan antara KL City FC vs Kedah FC dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-22 (LS22) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : KUALA LUMPUR CITY FC/ KLC (0) - (1) KEDAH FC/ KDA
Ifedayo 45+2' (P)

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.