Gadgets

Siaran Langsung Negeri Sembilan vs Perak Live Streaming 1 Oktober 2023 LS22

Perlawanan antara pasukan Negeri Sembilan menentang Perak pembukai tirai hari keempat minggu kedua puluh Liga Super 2023 (LS22). Selain itu, berlangsung pada waktu yang sama perlawanan antara Kelantan United FC menentang Penang FC.

Negeri Sembilan vs Perak

Aksi pertembungan antara pasukan Negeri Sembilan FC menentang Perak FC dijadualkan berlansung pada 1 Oktober 2023, hari Ahad jam 9:00 malam bertempat di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi, Seremban, Negeri Sembilan.

Perlawanan ini merupakan pertemuan kali kedua dalam pusingan kedua saingan Liga Super 2023 dimana pada LS9, Perak vs Negeri Sembilan berakhir dengan keputusan seri 1-1.


Berdasarkan carta liga super terkini, pasukan Negeri Sembilan berada di tempat kesembilan dengan 21 mata dan pasukan Perak berada di tangga kesebelas dengan 16 mata. Hanya 5 mata membezakan kedudukan kedua-dua pasukan ini.

Perlawanan ini dijangkakan akan berlansung sengit merebut 3 mata penting bagi menambah mata dan sekaligus memperbaiki kedudukan pasukan masing-masing.

Siaran Langsung Live Streaming Negeri Sembilan vs Perak Liga Super 1 Oktober 2023 LS22

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 Negeri Sembilan vs Perak dari Stadium Tuanku Abdul Rahman menerusi saluran TV Okey dan secara online di RTMKlik dan Sooka secara PERCUMA.

Waktu siaran : Rabu, 27 September 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Tuanku Abdul Rahman, Seremban, Negeri Sembilan
Siaran TV : TV Okey
Platform penstriman : RTMKlik dan Sooka
Link streaming : Link 1Link 2

Siaran Langsung Negeri Sembilan vs Perak Live Streaming 27 September 2023 LS22

Info Tiket perlawanan Negeri Sembilan vs Perak

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara Negeri Sembilan vs Perak pada 1 Oktober 2023 yang berlangsung di Stadium Tuanku Abdul Rahman boleh didapati menerusi tickethotline.com.my 

Keputusan masa penuh perlawanan Negeri Sembilan vs Perak FC Liga Super 2023 (LS22)

Keputusan perlawanan antara Negeri Sembilan FC vs Perak FC dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-22 (LS22) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : NEGERI SEMBILAN FC/ NSE (0) - (1) PERAK FC/ PRK
Luka Milunovic 52'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.