Gadgets

Siaran Langsung Live Streaming Perak vs Sabah Piala Malaysia 2023 (QF-2)

Hari terakhir aksi timbal balik saingan Suku Akhir kedua Piala Malaysia 2023 melibatkan pasukan Perak FC vs Sabah FC di Stadium Perak, Ipoh.

Perak vs Sabah

Perlawanan antara Perak FC vs Sabah FC dijadualkan berlansung pada 25 September 2023, hari Isnin jam 9:00 malam di Stadium Perak, Ipoh.

baca juga

Dalam aksi suku akhir pertama Piala Malaysia, menyaksikan kedua-dua pasukan terikat dengan keputusan 2-2 sama kelebihan buat pasukan Sabah.

Pada perlawanan ini, pasukan Perak selaku pasukan tuan rumah perlu menjaringkan lebih banyak gol untuk memintas keputusan itu sekaligus melayakkan pasukan ke peringkat separuh akhir Piala Malaysia.

Dengan kemenangan Sabah menentang pasukan Hougang United dalam saingan Piala AFC 2023, pasukan Sabah akan memberikan saingan sengit buat pasukan tuan rumah, Perak.

Siaran langsung Live Streaming Perak FC vs Sabah FC Piala Malaysia 2023 (QF-2)

Penonton di rumah boleh menyaksikan perlawanan antara Perak vs Sabah secara lansung menerusi saluran 801 Astro Arena, saluran 803 Astro Arena Bola, TV Okey dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM7.90.

Siaran Langsung Live Streaming Perak vs Sabah Piala Malaysia 2023 (QF-2)

Perak FC vs Sabah FC

Tempat : Stadium Perak
Waktu siaran : Isnin, 25 September 2023, jam 9:00 malam
Siaran lansung : Astro Arena (CH801), Astro Arena Bola (CH803), TV Okey
Live streaming : Astro Go, RTMKlik dan Sooka

Info Tiket Perlawanan Perak vs Sabah QF-2 Piala Malaysia 23 September 2023

Tiket untuk perlawanan Piala Malaysia antara Perak vs Sabah pada 23 September 2023 yang berlangsung di Stadium Perak boleh didapati menerusi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh Perak vs Sabah (QF-2)

Keputusan perlawanan antara Perak FC vs Sabah FC Piala Malaysia 2023 dalam saingan (QF-2) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : PERAK FC / PRK (1) - (0) SABAH FC / SAB
 Wan Zack Haikal 45'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.