Gadgets

Siaran Langsung Live Streaming Sabah vs Perak Piala Malaysia 2023 (QF-1)

Hari kedua saingan Suku Akhir pertama Piala Malaysia 2023 melibatkan pasukan Sabah FC bertemu Perak FC. Hanya satu perlawanan sehari dalam peringkat suku akhir Piala Malaysia yang berlansung pada 13, 15, 16 dan 17 September 2023.

Hari pertama melibatkan pasukan Negeri Sembilan vs JDT pada 13 September. Sabah vs Perak pada 15 September. Manakala perlawanan Terengganu vs Selangor pada 16 September dan KL City vs Sri Pahang pada 17 September.

Sabah vs Perak

Perlawanan antara Sabah FC vs Perak FC dijadualkan berlansung pada 15 September 2023, hari Sabtu jam 8:15 malam di Stadium Likas, Kota Kinabalu Sabah.

baca juga
Berdasarkan rekod semasa pasukan Sabah vs Perak pada aksi Liga Super (LS12), pasukan Sabah berjaya menumpaskan pasukan Perak dengan meledak 3 gol ke gawang Perak dengan balasan 1 gol.

Ini merupakan peluang untuk pasukan Sabah FC meraih kemenangan di halaman sendiri dan seterusnya membawa bekalan selesa bermain di tempat lawan di Perak dalam aksi timbal balik nanti.

Kunjungan pasukan Perak ke Sabah perlu dimanfaatkan sebaiknya oleh Perak bagi membawa pulang keputusan positif bermain di tempat lawan.

Siaran Langsung Live Streaming Sabah vs Perak Piala Malaysia 2023 (QF-1)

Penonton di rumah boleh menyaksikan perlawanan antara Negeri Sembilan vs JDT secara lansung menerusi saluran 803, Astro Arena Bola dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka seawal jam 7:45 malam bermula dengan siaran pra rancangan.

Langganan pas perlawanan di platform Sooka berharga RM7.90.

Siaran Langsung Live Sabah vs Perak Piala Malaysia 2023 (QF-1)

Sabah FC vs Perak

Tempat : Stadium Likas
Waktu siaran : Jumaat, 15 September 2023, jam 8:15 malam
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket Perlawanan Sabah FC vs Perak FC QF-1 Piala Malaysia 15 September 2023

Peminat dan penyokong bola sepak pasukan Sabah FC dan Perak FC yang ingin menyaksikan perlawanan Sabah vs Perak Piala Malaysia Suku Akhir 1 di Stadium Likas Sabah pada 15 September, boleh mendapatkan tiket secara online melalui tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh Sabah FC vs Perak (QF-1)

Keputusan perlawanan antara Sabah vs Perak Piala Malaysia 2023 dalam saingan (QF-1) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT  : SABAH FC/ SAB (2) - (2) PERAK FC/ PRK
 Darren Lok 4'
Luciano Guaycochea 9'
Ramon Machado 46'
Wan Zack Haikal 54'

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.