Telefilem Kakak Iparku Memang Win (TV9)

Azhafizah MN
By -
0

KAKAK IPARKU MEMANG WIN

Telefilem Kakak Iparku Memang Win, telefilem 2017 ulang siaran pada 8 September 2023, hari Jumaat 8:30 malam di slot Skrin Di 9 TV9 dan online di Tonton.

Telefilem Kakak Iparku Memang Win TV9

Kakak Iparku diarahkan oleh Khalid Nadzri terbitan Ansar Creative Media Sdn. Bhd. dibintangi oleh pelakon Aliff Aziz, Nur Risteena Munim, Kuza, Muntazar Ghani dan ramai lagi.

PELAKON DAN WATAK

Telefilem ini menampilkan barisan pelakon Aliff Aziz, Nur Risteena Munim, Kuza, Muntazar Ghani, Adriana Fareesha, Annees Sofea, Aishah Azman, Amin Rahim dan ramai lagi.

SINOPSIS KAKAK IPARKU MEMANG WIN

Irfan tidak sabar menunggu kedatangan bakal kakak iparnya iaitu Siti, isteri kepada abangnya Ardi. Irfan terperanjat apabila kak Siti tidak seperti yang dibayangkan. Siti mempunyai perawatakan yang berlainan.

Telefilem Kakak Iparku Memang Win TV9

Tiga abangnya yang lain sudah berkahwin dan kakak iparnya yang lain boleh dikatakan mempunyai pekerjaan yang bagus berbanding Siti. Tetapi Siti pandai membawa diri, rajin, suka tinggal di kampung dan pandai melayan kerenah Opah, tidak seperti kakak iparnya yang lain.

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)