Oh My February!

Oh my February! Bulan yang ditunggu². Apa yang seronok sangat bulan February ni? Of course lah Oh My Birthday! Rasanya ramai yang buat Majlis kahwin, majlis tunang pada Tarikh 7 February ni kan. Okay, tumpang meriah sama tarikh.

Bulan February tahun ni bertambah special sebab tahun ni ada 29 haribulan, tahun lompat 4 tahun sekali jatuh pada tahun ni. Then tunggu 4 tahun lagi baru ada tarikh 29 haribulan. Ada sorang anak buah Fiza, birthday 29 February, tahun ni la baru sambut birthday dia sebab tak dapat sambut setiap tahun macam kita kita ni. Boleh sambut ikut kalendar Hijrah.

http://www.azhafizah.com/

Bertambah bestnya bulan February ni awal bulan dah cuti untuk orang wilayah persekutuan (KL, Labuan & Putrajaya). Kemudian ada cuti panjang sempena Chinese New Year. Plan masa birthday nak ke someplace tapi terpaksa cancel sebab musim cuti panjang, confirm jadi sesak. Tak nak habiskan masa dengan jammed dan buang masa. So kena fikirkan plan lain.
Apepun selamat enjoy bulan February dengan cuti dan kenangan di bulan February. Oh February! Please be nice to me.
Selamat bercuti orang Wilayah! 

4 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.