Mediterranean Rose Water Body Lotion by Guardian

Lately memang suka dengan bau rose lepas tergoda dengan bau rose Mentholatum Botanics Whitening Foaming Face Wash tu. Sudahnya beli body lotion pun bau rose jugak. Cuba Produk Mediterranean Rose Water Body Lotion by Guardian

Selain Rose Water, ada grape seed Oil dan juga mimosa water. Dah tentu Fiza pilih rose water sebab Fiza lebih suka bau rose lebih dari grape seed dan mimosa water melalui tester yang disediakan. Sejenis body lotion berasaskan air dan bahan semulajadi. Sebab tu bila di pakai tak melekit dan lebih cepat menyerap.

Mediterranean Rose Water Body Lotion
1. Formulated with the finest botanical ingredients from Mediterranean countries
2. Dermatologically Tested & Proven
3. Gentle Formulation - no added parabens & soap
4. Enriched with Vitamin E to help moisturise & smooth skin
5. Infused with rejuvenating scent. Exotic Mediterranean indulgence to your delicate skin
Antara bahan bahan lain, boleh semak di dalam gambar di bawah.

Mediterranean Rose Water Body Lotion untuk mencerahkan kulit dan melembapkan kulit yang telah diuji keberkesannya. Haruslah cuba dan tengok kesannya. Yang penting selamat di gunakan dan tak merosakkan kulit.

Mempunyai sistem lock pada pump (open and stop) untuk mengelakkan pembaziran jika tertekan pump tu. Sangat pratikal dan mudah bawak ke mana. Botol pun comel je kan. Setakat ni Fiza nampak botol ni paling besar (300ml) dan satu jenis ni je. Selain tu ada hand cream, body butter, Shower Cream dan juga body scrub. Kalau beli satu pakej ni memang badan bau rose je la kan.
Dah namanya bau rose, so lotion dia pun warna rose jugak. Warna soft pink dan bila sapu kat kulit rasa sejuk dan cepat menyerap. Rasa tak puas pakai sikit je. hehe

 Harga
 RM13.93

Hanya di Guardian Store!

Produk Produk  Mediterranean by Guardian

6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.