Bauan Manis Eau De Parfum ZARA Red Temptation Best Betullah!

Azhafizah MN
By -
8
Eau De Parfum ZARA Red Temptation pernah viral di TikTok dan twitter. Sejak tu rasa teringin juga nak membeli Eau De Parfum ZARA Red Temptation yang dikatakan seakan -akan bau minyak wangi mahal MFK Baccarat Rouge 540. Katanya lah!

Walaupun tak pernah bau MFK Baccarat Rouge 540 tu macamana baunya, tetap juga nak mencuba bau ZARA Red Temptation. Bezanya dengan bauan MFK Baccarat Rouge 540 pun hanya minimal je bezanya.

Bau manisnya sama, bau woody terbakar sama, bau candy terbakarnya sama. Kalau nak dibezakan pun Baccarat Rouge 540 lebih balance baunya. Itu apa yang saya dengar dari review orang lain lah. Sebab saya tak pernah bau Baccarat Rouge 540 tu kan.

ZARA Red Temptation dupe Baccarat Rouge 540 lah kiranya ye. Selain Red Temptation, Perfume ZARA yang lain juga mempunyai perfume dupe to designer perfumes yang lain, antara bauan yang menarik adalah : 

  • Red Temptation - MFK Baccarat rouge 540
  • Red Vanilla - Lancome la vie est belle 
  • Gardenia - YSL black opium 
  • Woman gold - Paco rabanne lady million 
  • Nude Bouquet - Dior blooming bouquet

Eau De Parfum ZARA Red Temptation

Eau De Parfum ZARA Red Temptation

RED ZARA TEMPTATION: Eau de parfum featuring the warm and textured facets of beautiful saffron and coriander spices, with bitter orange that lends a fruity and colourful touch to the luminous floral bouquet. Luminous jasmine reveals all the sensuality and femininity of these white flowers, enhanced by a chord of modern and ultra-addictive praline. The flowers are highlighted by strong notes of moss and woody amber, wrapped in a cloud of musk, creating a complete trail of femininity.

Okay malas nak translate. Begitulah bauan dia. Bauan yang sangat best, manis dan tahan lama. Itu paling penting. Dengan sekali semburan pun dah boleh bau semerbak. Apatah lagi dengan dua tiga semburan. Ibarat macam mandi minyak wangi!

Sekali sembur pun dah tergoda dengan bauan ZARA Red Temptation ni. Bauan manis yang menggoda dan juga mesra hidung. Bau yang best lah cerita dia.

Saya beli ZARA Red Temptation 30ml saiz sederhana yang juga travel friendly. Paling kecil saiz 10ml tak silap lah. 

Perfum ZARA ni harga mampu milik. Jadi bolehlah membeli. Wangian pun best dan tahan lama. Next time nak cuba Red Vanilla dan Gardenia sebab suka dengan bauan black opium.

Post a Comment

8Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

  1. Bolehlah cuba wangian yang harga mampu beli.

    ReplyDelete
  2. Belum pernah cuba haruman zara.
    Kita suka aroma citrus, campuran bunga-bungaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bauan citrus dan bunga-bungaan memang best. Saya pun suka! Nanti boleh cuba bauan ZARA pulak Kak Amie.

      Delete
  3. ada kat shopee/lazada ke? mana tau bleh try. sbb perfume sy pun dah nak habis..

    ReplyDelete
Post a Comment