PDRM vs Selangor Live Streaming 3 Jun 2023 LS13

Azhafizah MN
By -
0

Perlawanan antara pasukan PDRM FC menentang Selangor FC merupakan perlawanan kedua pada hari kedua Minggu ketiga belas Liga Super 2023 (LS13) yang dijadualkan berlansung di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

Saksikan Siaran Lansung PDRM FC vs Selangor FC Live Streaming dalam saingan Liga Super 2023 FC (LS13) yang dijadualkan berlansung pada hari Sabtu, Jun 2023 pukul 9.00 malam.

Skuad The Red Giants, Selangor FC akan berkunjung ke gelanggang tuan rumah pasukan PDRM FC, Skuad Sang Saka Biru bagi merebut 3 mata dalam saingan minggu ketiga belas dan seterusnya memperbaiki kedudukan dalam carta Liga Super 2023.

Pada perlawanan minggu kedua belas (LS12), pasukan PDRM FC menang bergaya dengan menjaringkan 4 gol menentang pasukan Kelantan tanpa balasan gol.

Pasukan Selangor FC juga berjaya mendapatkan 3 mata penuh dalam perlawanan menentang Kedah FC dalam saingan Liga Super minggu kedua belas dengan 3 gol berbalas 2.


Pembelian tiket perlawanan PDRM FC vs Selangor FC

Peminat dan penyokong bola sepak pasukan PDRM FC dan Selangor FC yang ingin menyaksikan perlawanan PDRM FC vs Selangor FC Liga Super 2023 LS13 di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, layari laman rasmi www.tickethotline.com.my. untuk pembelian tiket secara online.

Siaran Langsung/ Live Streaming PDRM FC vs Selangor FC Liga Super 2 Jun 2023 LS13

Penonton dirumah boleh menyaksikan siaran lansung Liga Super 2023 antara PDRM FC menentang Selangor FC yang akan disiarkan secara lansung menerusi saluran 804 astro Arena Bola 2 atau astroGO dan platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel seawal jam 8.00 malam bermula dengan siaran pra perlawanan.

Juga boleh tonton perlawanan PDRM FC vs Selangor FC Live Streaming LS13 2023 di platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel dengan melanggan pas 1 perlawanan dengan harga RM7.90.

PDRM vs Selangor Live Streaming 3 Jun 2023 LS13

Siaran Lansung/Live PDRM FC vs Selangor FC (LS13)

Waktu siaran : Sabtu, 3 Jun 2023, pukul 8.15 malam
Tempat : Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MPBJ)
Siaran TV/ Platform penstriman  : astro Arena Bola 2 (CH804), astroGo dan Sooka
Link streaming : Channel 1

Keputusan masa penuh perlawanan PDRM FC vs Selangor FC Liga Super 2023 (LS13)

FT : PDRM FC (1) - (0) SELANGOR FC
 Bruno Suzuki 61'

Tags:

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)