Kuching City vs Negeri Sembilan Live Streaming 4 Jun 2023 LS13

Hari ketiga minggu ketiga belas saingan Liga Super 2023 (LS13) menyaksikan perlawananan antara Kuching City FC dan Negeri Sembilan FC. Skuad Jang akan berkunjung ke di Stadium Negeri menentang pasukan tuan rumah Kuching City FC bagia merebut 3 mata dalam saingan Liga Super 2023.

Tonton Siaran Lansung Kuching FC vs Negeri Sembilan FC Live Streaming dalam saingan Liga Super 2023 FC (LS13) yang dijadualkan berlansung pada hari Ahad, 4 Jun 2023 pukul 7.30 malam.

Pada minggu kedua belas, Skuad The Cats (Kuching City FC) terikat seri sama dan membawa pulang 1 mata menentang pasukan KL City. Walaupun berjaya menambah 1 mata, Kuching City masih kekal di tempat ke-12 dalam Carta Liga Super 2023.

Skuad Jang turun 1 tempat di tangga ke-8 dengan 17 mata berkongsi mata dengan Pasukan Terengganu FC yang berjaya menambah 3 mata dalam perlawanan menentang Penang FC.

Pembelian tiket perlawanan Kuching City FC vs Negeri Sembilan FC

Peminat dan penyokong bola sepak pasukan Kuching City FC dan Negeri Sembilan FC yang ingin menyaksikan perlawanan Kuching City FC vs Negeri Sembilan FC Liga Super 2023 LS13 di Stadium Negeri, boleh mendapatkan tiket secara online melalui laman rasmi www.tickethotline.com.my.

Siaran Langsung/ Live Streaming Kuching City FC vs Negeri Sembilan FC Liga Super 4 Jun 2023 LS13

Saksikan siaran lansung Liga Super 2023 antara Kuching City FC menentang Sabah FC akan disiarkan secara lansung menerusi saluran 803 astro Arena Bola atau astroGO dan platform penstriman Sooka untuk pilihan yang lebih fleksibel seawal jam 07:15 malam bermula dengan siaran pra perlawanan.

Untuk pilihan yang lebih fleksibel, boleh tonton perlawanan Kedah FC vs Sabah FC Live Streaming LS13 2023 di platform penstriman Sooka dengan melanggan pas 1 perlawanan dengan berharga RM7.90. 

Kuching City vs Negeri Sembilan Live Streaming 4 Jun 2023 LS13

Siaran Lansung/Live Kuching City FC vs Negeri Sembilan FC (LS13)

Waktu siaran : Ahad, 4 Jun 2023, pukul 7.30 malam
Tempat : Stadium Negeri, Sarawak
Siaran TV/ Platform penstriman  : astro Arena Bola (CH803), astroGo dan Sooka

Keputusan masa penuh perlawanan Kuching City FC vs Negeri Sembilan FC Liga Super 2023 (LS13)

FT : KUCHING CITY FC (1) - (1) NEGERI SEMBILAN FC
Zahrol Nizwan Bin Joe KifliZulkeflee 8'
Casagrande 34'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.