Telefilem Perempuan Tanpa Cinta (TV2)

Azhafizah MN
By -
0
Tonton Telefilem Perempuan Tanpa Cinta, telefilem istimewa sempena Hari Raya Aidiladha bersiaran pada hari Khamis, 29 Jun 2023, jam 9.30 malam di TV2. 

Perempuan Tanpa Cinta menampilkan pelakon Erra Fazira, Syafiq Nazri, Nur Risteena, Hanna Qistinna, Azri Iskandar, Hazeeq Dean, Bea Rameshan, Jasper Supayah, Kamaliah Mat Dom, Chef Zam, Lana Nordin, Daniel Fong dan ramai lagi.

Juga boleh tonton online Telemovie Perempuan Tanpa Cinta live streaming online arahan Ejump Mohd di portal RTM Klik atau aplikasi RTM Klik.

TELEFILEM PEREMPUAN TANPA CINTA

Waktu siaran : Khamis, 29 Jun 2023, jam 9.30 malam
Siaran TV/ Platform Penstriman : RTM TV2, astro (CH102), RTM Klik atau aplikasi RTM Klik
Penulis skrip : Lynnda Sharudin
Pengarah : Ejump Mohd
Produksi : Northern Lights Pictures

Telefilem Perempuan Tanpa Cinta TV2

PELAKON DAN SINOPSIS PEREMPUAN TANPA CINTA

Pelakon Perempuan Tanpa Cinta dibintangi Erra Fazira, Syafiq Nazri, Nur Risteena, Hanna Qistinna, Azri Iskandar, Hazeeq Dean, Bea Rameshan, Jasper Supayah, Kamaliah Mat Dom, Chef Zam, Lana Nordin, Daniel Fong

Kisah ketabahan seorang wanita yang mempertahankan cinta sucinya sehingga ke akhir hayatnya. Malah bertemu semula dalam keadaan si lelaki hanya diperlukan untuk melepaskan wanita itu buat selama-lamanya.

Perkahwinan Razif dan Zarah tanpa kehadiran cahaya mata membuatkan rumahtangga mereka bermasalah. Ini membuatkan Razif berkahwin lain dan selepas itu Zarah mengandung. Namun Zarah menjadi depresi kerana ibu bapanya meninggal dunia selepas dia melahirkan anaknya. 

Ini membuatkan Razif meninggalkan Zarah dan mendapatkan hak penjagaan anak tersebut dan Zarah tidak pernah bertemu dengan anaknya itu hinggalah anaknya dewasa.


Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)