Jangan Kata Lazada Tak Bagi Tahu

Dari media sosial, internet sehingga dalam televisyen tak sudah sudah Lazada Malaysia buat kecoh. Kecoh seantero Malaysia, Lazada bagi tahu tentang Jualan Hujung Lazada (Year End Sale) yang bakal berakhir esok, 12 Disember 2015. Kali ni bukan biasa biasa jualan hujung tahun dari Lazada Malaysia ni. Semuanya terlajak murah diskaun sehingga 95%.


Bukan sembang kosong ye, ini buktinya. Memang sahih apa yang Lazada bagi tahu kat semua orang tu. Inilah yang buat orang tak senang duduk. Hari hari nak hadap Lazada sebab tak nak lepaskan peluang memborong sakan. Borong sakan pun lebih jimat tau sebab boleh beli banyak dengan harga MURAH dari biasa.



Kalau dah kata Murah, haruslah pergi terjah website Lazada cepat sebab esok dah hari terakhir nak membeli sakan. Antara barang yang Fiza tengok mestilah gajet impian dan barang kelengkapan rumah. Dah lama sebenarnya nak memiliki iPhone  sejak beli ipad Air memang Fiza lebih suka dengan produk dari Apple ni. Cuma belum ada rezeki nak beli iPhone. Tapi tengok kat Lazada ni macam murah banyak je. Best buy pulak tu. Tambah lagi warna pink kesukaan Fiza. Nak beli ke tidak ni?

Apple iPhone 6s 16GB (Rose Gold) Malaysia

Dah puas belek belek iPhone tu, belek pulak gajet lagi satu ni. Yang macam seronok kalau ada satu, Sesuai sangat bawak ke mana saja untuk ambil gambar sebagai kenangan. Dah tentulah GoPRo HERO4 yang terbaru ni. Best Buy juga ni, kalau nak beli sesuai sangat kan. Boleh jimat 25% dari harga asal tu. Okay, difikirkan dulu.

GoPro HERO4 Adventure Edition Silver

Tengok pulak barangan keperluan rumah, memang murah. Dengan harga bawah RM100 boleh dapat garment Steamer ni. Senang kerja kalau ada satu, sebabnya lebih senang nak iron baju yang berlipat tu. Lagi satu senang nak guna dan jimat masa. Harapnya dapatlah beli satu nanti.

Salav Garment Steamer GS11-DJ Black

Yang terakhir, dah lama berangan nak ada mesin jahit. Salah satu barang yang perlu ada kat rumah. Senanglah nak jahit mana yang koyak atau nak jahit apa apa sendiri je, tak perlu hantar ke kedai. Kalau tengok kat Lazada ni, mesin jahit pun murah murah. Sebelum ni Fiza pernah baca ulasan dari pembeli mesin jahit Lazada ni, rata rata kata mesin jahit bagus. Berbaloi beli dan harga pun murah. Tunggu masa je nak beli ni.

Expert Sewing Machine 505C PRO 12 Sewing Option

Agak agak yang mana nak beli dulu sementara harga tengah murah ni? Mesti pening nak memilih kan. Kalau korang nak pening sama, haruslah terjah website Lazada sekarang. Sekarang tau! Esok hari terakhir nak dapat harga Murah ni. Jangan kata Lazada tak bagi tahu .

Untuk pengetahuan, jualan kemuncak pada 12 Disember 2015 diskaun sehingga 95%.
Cepat terjah Jualan meletop letop dari Lazada Malaysia bermula 10 Disember 2015 sehingga 12 Disember 2015. Lambat nanti nangis! Untuk maklumat lanjut >>http://www.lazada.com.my/online-revolution

Satu lagi yang patut korang tahu, Lazada sedang baik hati nak berikan hadiah istimewa untuk para blogger dengan menyertai BLOGGER CONTEST 1212 - HADIAH 30 RIBU AIRASIA BIG POINTS AND RM 600 CASH : http://www.sayaiday.com/2015/12/blogger-contest-hadiah-30-ribu-airasia-big-points-RM600-cash.html

Hadiah tempat pertama : 20 Ribu AirAsia Big Points
Hadiah tempat Kedua : 10 Ribu AirAsia Big Points
Hadiah tempat Ketiga : RM150
Saguhati : 9 x RM50

Untuk itu, 12 orang yang bertuah akan dipilih sebagai pemenang. Apa korang tunggu lagi, jom sertai beramai ramai. Terjah blog contest, terjah web Lazada!

Opsss...Bukan itu sahaja, korang boleh follow instagram Lazada Malaysia. Banyak peraduan akan dibuat dan sekarang tengah berlansung giveaway Nexus 6P. Untung untung boleh dapat smartphone Nexus 6P ni kan.

Contest : https://www.instagram.com/p/_A5158QA0Z/


Okay dah sembang banyak ni. Jangan kata Fiza tak bagi tahu dan jangan kata Lazada tak bagi tahu korang. Boleh cuci mata apa yang perlu untuk borong sakan sehingga esok.

2 comments:

  1. gooodluckkkkk !!!!! saya join gakkkk

    http://nonasani.blogspot.my/2015/12/rugi-tak-grab-30-000-free-free-jer.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.