Azam Yang Masih Belum Tercapai setiap Tahun

Monday, December 28, 2015

Dah nak habis tahun 2015, semua pakat buat azam untuk tahun 2016. Bagi seorang perempuan, azam dia yang satu tu memang susah nak capai dan masih belum tercapai setiap tahun. Makanya carry forward untuk tahun depan selagi belum tercapai. Apa azamnya? Azam NAK KURUS katanya!

Bila tengok senarai azam tahun baru ni, fikir punya fikir ada betulnya juga. Yang lain inshaAllah senang je boleh dapat tapi part nak kurus tu agak susah untuk orang yang berjiwa tak kental. Nak kurus, kenalah usaha macam capai azam lain jugak sebenarnya. Kalau separuh jalan memang tak tercapai lansunglah.
http://www.azhafizah.com/
sumber dari facebook
Nak kurus ni memang banyak godaan terutamanya makanan sedap. Memang tak dapat nak dinafikan lagi. Semoga azam mereka yang nak kurus ni tercapai lah hendaknya tahun depan. Sampai bila nak carry forward, ye tak?

7 comments

  1. Memang susah untuk kuruskan badan. Nak2 bila time kita diet orang makan depan kita. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Hahahaha samalahhhhh... azam nak kurus tu tak tertunai.. makin gemuk adalah ena ni.. huaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. hahaha.. adoii pompuan itu azam no 1..

    ReplyDelete
  4. Stkat ni azam nk kurus x brpa ada dlm list.. Tp tiap thun azam nk cri bisnes blm tercapai..

    ReplyDelete
  5. Hahahaaa adeehh sama la shida pun fiza ooii ^_^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.