Design Sofa Kayu Pallet

Kalaulah ada bakat bertukang dan ada kelengkapan untuk membuat perabot, dah lama Fiza buat perabot sendiri dari kayu pallet tau. Bila tengok design sofa pallet kayu yang cantik cantik semua ni memang rasa nak satu je. Tapi kalau tempah surely agak costly walau kayu nampak murah. Bila dah siap bukan semurah yang disangka tau. Malah lebih mahal dari perabot biasa.

Kalau ada family korang yang pandai bertukang tu bolehlah recommend design sofa kayu pallet yang cecantik semua ni. Nampak unik dan menarik dari yang biasa kita lihat. Yang menariknya, dengan kayu pallet ni kita boleh mempelbagaikan pelbagai jenis design ikut kesukaan kita. So design tu kira limited dan lain dari yang lain. Simple pun nampak menarik kan.

http://www.azhafizah.com/

http://www.azhafizah.com/



















Sumber gambar dari facebook
Mana satu pilihan korang? Mesti rambang mata nak memilih design mana sebab semuanya cantik² di mata. Kalau Fiza lebih suka jika kayu pallet tu di cat kan hitam atau putih, nampak lebih menarik. Dengan menghasilkan perabot dari pallet kayu ni kita dapat kitar semula kayu dari terbuang. Dalam masa yang sama kita boleh jimat membeli perabot dengan buat sendiri. Hasil perabot dari kayu pallet ini boleh dijadikan sumber pendapatan kerana kayu pallet kini mendapat permintaan yang tinggi. 

7 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.