Layan Kopi Monster

Harini macam hujan sepanjang hari je. Perjalanan pergi dan balik Seremban-UKM, UKM-Seremban hujan lebat sangat. On the way balik, request kat husband beli Kopi Monster. Walaupun hujan, kurelakan juga tekak ni rasa benda sejuk. Padahal dah tak tahan tu sejuk dalam kereta. Nak jugak kopi sejuk kan.

Nak ke Butik Kafe Monster Deal pun hujan kot. Gigih redah hujan..Opss, pakai payung le. But still kena air hujan. Saje je nak test rasa kopi monster pulak. Kaw ke tidak??? Untuk rasa kopi monster ni sedap jugak dari yang Fiza rasa sebelum ni. Kaw dia lebih sikit especially Cappucino tu. Cumanya kalau nak sentiasa rasa kaw, kena minum sebelum ais cair la. Lepas ais dah cair, confirmlah kan rasa kaw hilang dah sebati dengan ais cair tu. huhu

http://www.azhafizah.com/

Orang bangi mesti rajin membeli kan, kalau korang singgah ke bangi tu bolehlah rasa. Apa yang monster nya sebab CAWAN dia BESAR dari yang biasa.

M O N S T E R D E A L

Lokasi Butik Kafe: 
Bangi Sentral, 43650 Selangor 

Open daily 11am - 8pm 

Email :
vendor.monsterdeal@gmail.com 

Whatsapp :
0125636690

Instagram
www.instagram.com/monsterdeal/


2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.