Gadgets

Siaran Langsung Perak vs Kelantan Live Stream LS23

Perak vs Kelantan

Aksi seterusnya melibatkan pasukan Perak bertemu pasukan Kelantan dalam saingan Liga Super 2023 minggu kedua puluh tiga. Skuad Seladang akan menerima kunjungan Skuad Kijang Merah  atau The Red Warriors (TRW) di Perak.

PERAK vs KELANTAN

Perlawanan antara pasukan Perak menentang Kelantan dijadualkan akan berlangsung pada 28 Oktober 2023, hari Sabtu jam 9:00 malam bertempat di Stadium Perak, Ipoh.


Berdasarkan rekod kedudukan carta Liga Super 2023 terkini, pasukan Perak berada di tangga 11 dengan 19 mata. Manakala pasukan Kelantan berada di tempat ke-12 dengan 14 mata. Kedudukan kedua-dua pasukan tidak jauh, hanya beza 1 tempat sahaja dengan perbezaan 5 mata.

Pertemuan ini juga merupakan pertemuan kedua dalam pusingan kedua saingan Liga Super. Pada perlawanan pertama LS10, Pasukan Perak berjaya membawa 3 mata berharga dengan kemenangan tipis 3-2 ke atas Kelantan.

Siaran Langsung Perak vs Kelantan Live Stream 28 Oktober 2023 LS23

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung antara Kuching City vs Penang live stream dari Stadium Negeri menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan secara online menerusi Astro GO dan Sooka.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan, langganan pas perlawanan berharga RM9.90.

Waktu siaran : Sabtu, 28 Oktober 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Perak
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket perlawanan

Pembelian tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Perak vs Kelantan yang berlangsung di Stadium Perak pada hari Sabtu, 28 Julai 2023 boleh didapati melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh perlawanan 

Keputusan perlawanan antara Perak FC vs Kelantan FC dalam saingan LS23 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : PERAK FC/ PRK (8) - (0) KELANTAN FC/ KEL
 Luka Milunovic 13', 25', 32
 Wan Zack Haikal 17'
 Shivan Pillay 37'
 Seo Seonung (P) 49', 66'
 Luciano Gaycochea 84'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.