Siaran Langsung Live Streaming PDRM vs Kuching City Liga Super 2023 LS19

Azhafizah MN
By -
0
Pertembungan pasukan PDRM vs Kuching City bakal berlangsung pada 8 Oktober 2023, hari Ahad jam 8:15 bertempat di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

Perlawanan antara pasukan PDRM FC menentang Kuching City FC merupakan perlawanan Liga Super minggu kesembilan belas (LS19) 2023 yang tertunda.

Tarikh asal perlawanan PDRM vs Kuching City pada 10 September 2023, kemudian ditunda kepada tarikh baru iaitu pada 8 Oktober 2023.

PDRM FC vs Kuching City FC

PDRM vs Kuching City bertemu buat kali kedua dalam saingan pusingan kedua Liga Super 2023 yang hanya berbaki 4 perlawanan sahaja lagi. 

Pasukan PDRM, Skuad Sang Saka Biru berada di dalam kedudukan ke-8 dengan 17 mata. Manakala pasukan Kuching City perlu berusaha lebih baik bagi menambah mata jika tidak mahu berada di kedudukan tercorot.

Pertembungan pada pusingan pertama yang lalu dalam saingan LS6, kemenangan berpihak kepada pasukan PDRM dengan jaringan tunggal Bruno Suzuki pada minit ke 73.


Siaran Langsung Live Streaming PDRM FC vs Kuching City FC Liga Super 8 Oktober 2023 LS19

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 PDRM vs Kuching City dari Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan secara online menerusi Astro GO dan Sooka.

Waktu siaran : Ahad, 8 Oktober 2023, 8:15 malam
Tempat : Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ)
Siaran TV : Astro Arena Bola (CH803)
Live Streaming : Astro GO, Sooka

Siaran Langsung Live Streaming PDRM vs Kuching City Liga Super 2023 LS19

Info Tiket perlawanan PDRM FC vs Kuching City FC

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara PDRM vs Kuching City pada 8 Oktober 2023 yang berlangsung di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya boleh didapati menerusi tickethotline.com.my.  

Keputusan masa penuh perlawanan PDRM vs Kuching City Liga Super 2023 (LS19)

Keputusan perlawanan antara PDRM vs Kuching City dalam saingan Liga Super 2023 Minggu kesembilan belas (LS19) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : PDRM FC/ PDRM (1) - (1) KUCHING CITY FC/ KUC
 Uche Agba 45'
 Abu Kamara 58'
Tags:

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)