Gadgets

Strawberry Açaí Lemonade Starbucks Menyegarkan!

Fuhh..sekali sedut air minuman Strawberry Açaí Lemonade Starbucks ni. Segar bugar biji mata. Dari mengantuk terus tak jadi mengantuk. Lain macam penangan air Strawberry Açaí Lemonade ni.

Biasanya order kopi kopi dan kopi je di Starbucks atau matcha. Sesekali encik suami bertukar selera cuba minum air lain pula. Kebetulan ada minuman baru. Baru ke lama entah. Strawberry Açaí Lemonade dan Iced Matcha Lemonade.

Encik suami beli dua-dua tu untuk cuba rasa. Saya macam biasalah caramel macchiato suam. Kalau minta panas nanti lambat pula sejuk sikit baru boleh minum.

Strawberry Açaí Lemonade

Gabungan masam buah acai strawberry dan lemonade tu memang padu masam dia. Masam yang sedap. Dia bukan sekali sedut je tak nak lagi. Dia macam sekali sedut pasti nak sedut lagi. Begitulah...

Habis segrande Strawberry Açaí Lemonade. Iced Matcha Lemonade dah habis awal dalam kereta dah. Itu sebab tak sempat bergambar sekali. 

Strawberry Açaí Lemonade Starbucks Menyegarkan

Tak sangka sedap juga ye gabungan matcha (green tea) dan jus lemon. Mulanya macam pelik dan tak dapat bayangkan rasa dia macamana. Tapi dah rasa, oh wow! Sedap juga. Selaku peminat matcha macam saya dah tentulah boleh terima rasa tu.

Selain tu, mango dragonfruit pun sedap juga. Bila buah-buah masam bergabung, tudiaaaa...so refreshing lah!

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.