Gadgets

Perak vs Sabah Live Streaming Live Streaming Liga Super 2023

Perak vs Sabah Live

Siaran langsung/ live bola sepak malam ini melibatkan pasukan Perak melawan pasukan Sabah di Stadium Perak dalam saingan pusingan kedua Liga Super 2023 minggu kedua puluh lima.

PERAK vs SABAH

Pertemuan antara pasukan Perak dengan Sabah ini dijadualkan berlangsung pada 3 Disember 2023, hari Ahad jam 9:00 malam bertempat di Stadium Perak, Ipoh.

Perlawanan ini adalah pertemuan kali keempat. Pertembungan pertama pada pusingan pertama Liga Super minggu kedua belas dan 2 kali dalam saingan Piala Malaysia pada peringkat suku akhir.
Pada minggu kedua belas saingan Liga Super 2023, Sabah beraksi dengan cemerlang di halaman sendiri apabila berjaya menewaskan pasukan Perak.

Dalam saingan Piala Malaysia pula, suka pertama berakhir dengan keputusan seri. Aksi timbal balik pula kemenangan memihak pada pasukan Perak. 

Pada pertemuan keempat ini, kedua-dua pasukan mampu untuk menghasilkan keputusan positif. Berdasarkan prestasi dalam 5 perlawanan terakhir saingan Liga Super, pasukan Sabah kekal cemerlang dalam 4 perlawanan berturut-turut.

Pasukan Sabah juga berada di dalam kelompok teratas terbaik iaitu berada di tempat keempat dengan 48 mata. Manakala pasukan Perak ditempat kesebelas dengan 22 mata selepas 24 perlawanan berlangsung.

Siaran Langsung Siaran Langsung Perak vs Sabah Live Streaming LS25 1 Disember 2023

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 antara pasukan Perak vs Sabah dari Stadium Sultan Muhammad Ke-IV secara langsung menerusi saluran TV Okey, Sukan RTM dan Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra-perlawanan secara percuma.

Waktu siaran : Ahad, 3 Disember 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Perak, Ipoh
Siaran TV/ Live Strim : TV Okey, Sukan RTM dan Sooka

Info tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Perak vs Sabah yang berlansung pada hari Ahad, 3 Disember 2023, jam 9:00 malam di Stadium Perak boleh mendapatkan tiket melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh perlawanan/ live score results

Keputusan perlawanan antara Perak vs Sabah dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-25 (LS25) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : PERAK FC/ PRK (0) - (1) SABAH FC/ SAB
  • Park Tae-Soo 85'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.