Gadgets

Siaran Langsung Kelantan United vs Negeri Sembilan Live Streaming LS25

Kelantan United vs Negeri Sembilan

Siaran langsung live bola sepak malam menyaksikan pasukan Kelantan United vs Negeri Sembilan yang akan berlangsung di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV.

KELANTAN UNITED vs NEGERI SEMBILAN

Perlawanan antara pasukan Kelantan United FC vs Negeri Sembilan FC dijadualkan berlangsung pada 1 Disember 2023, hari Jumaat jam 9:00 malam bertempat di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu, Kelantan.

Pertemuan ini merupakan pertembungan kali keempat untuk kedua-dua pasukan. Kali kedua dalam saingan Liga Super dimana pada pusingan pertama LS12 terikat dengan keputusan seri 3-3.

Manakala dalam saingan Piala Malaysia, Skuad Jang berjaya menumpaskan pasukan Kelantan United dalam aksi pertama pusingan 16 terbaik dan juga saingan timbal balik.

baca juga
Pasukan manakah yang bakal memenangi perlawanan Liga Super 2023 pusingan kedua ini pada minggu kedua puluh lima? Saksikan perlawanan siaran langsung antara skuad kijang hijau melawan skuad Jang.

Siaran Langsung Siaran Langsung Kelantan United vs Negeri Sembilan Live Streaming LS25 1 Disember 2023

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 antara pasukan Kelantan United vs Negeri Sembilan dari Stadium Sultan Muhammad Ke-IV secara langsung menerusi saluran TV Okey, Sukan RTM dan Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra-perlawanan secara percuma.

Waktu siaran : Jumaat, 1 Disember 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu, Kelantan
Siaran TV/ Live Strim : TV Okey, Sukan RTM dan Sooka

Hanya satu perlawanan akan berlangsung pada malam ini yang melibatkan pasukan Kelantan United FC menentang pasukan Negeri Sembilan FC.

Nota
Perlawanan ditangguh disebabkan hujan lebat. Sepak mula bermula pada jam 10:30 malam.

Info tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Kelantan United vs Negeri Sembilan yang berlansung pada hari Jumaat, 1 Disember 2023, jam 9:00 malam di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV boleh mendapatkan tiket melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh perlawanan

Keputusan perlawanan antara Kelantan United vs Negeri Sembilan dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-25 (LS25) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : KELANTAN UNITED FC/ KLU (0) - (4) NEGERI SEMBILAN FC/ NSE
Hérold Goulon 15'
 Muhammad Hasbullah 25'
 Barathkumar 42' 65'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.