Gadgets

Siaran Langsung Sabah vs PSM Makassar Live Streaming AFC 2023

Perlawanan bola sepak live malam ini bakal menyaksikan pertembungan antara pasukan Sabah menentang pasukan PSM Makassar dalam saingan kumpulan I Piala AFC (AFC Cup) 2023 yang merupakan perlawanan penutup dalam saingan ini.

Sabah terus mempamerkan prestasi cemerlang menerajui tempat pertama kumpulan I mengumpul  12 mata dengan perbezaan 4 mata dihadapan pasukan Hai Phong yang berada tempat kedua. 

Selepas menewaskan Hougang United 4-1 di Stadium Jalan Besar, Singapura pada 9 November yang lalu, Sabah FC telah mengesahkan slot pusingan kalah mati saingan Piala Konfederasi Bolasepak Asia (AFC).

Pertemuan pasukan Sabah dengan PSM Makassar merupakan aksi timbal balik pusingan ke-6 yang merupakan perlawanan penutup Piala AFC 2023. Pertemuan kali kedua ini memberikan kelebihan buat pasukan Sabah bermain di laman sendiri.

Terdahulu, pada pertemuan pertama yang lalu memberikan kemenangan buat Sabah FC dengan meledak 5 gol tanpa balasan dari pasukan tuan rumah.

baca juga

Sabah vs PSM Makassar

Siaran Langsung Sabah vs PSM Makassar Live Streaming Piala AFC 2023 14 Disember 2023

Penonton di rumah boleh menyaksikan perlawanan antara Sabah vs PSM Makassar secara langsung menerusi saluran 803, Astro Arena Bola dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka. 

Pra-rancangan perlawanan akan bermula pada jam 7:30 malam. Langgan satu perlawanan dengan harga RM12.90 di platform Sooka.

Tempat : Stadium Likas
Waktu siaran : Khamis, 14 Disember 2023, jam 8:00 malam
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go, Sooka

Info Tiket Perlawanan

Tiket untuk perlawanan Sabah vs PSM Makassar pada 14 Disember 2023 yang berlangsung di Stadium Stadium Likas boleh didapati di dalam talian menerusi laman rasmi : tickethotline.com.my.

Live results score/ keputusan masa penuh 

Keputusan perlawanan antara Sabah vs PSM Makassar dalam saingan Piala AFC 2023 secara langsung/ live results score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT: SABAH FC/ SAB (1) - (3) PSM MAKASSAR FC/ PSM
  • Y. Sayuri 15'
  • Dominic Tan 36' (OG)
  • Telmo Castanheira 73'
  • Everton 90' + 5' (P)

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.