Gadgets

Telefilem Adakah Aku Bersalah (TV3)

Tonton Telefilem Adakah Aku Bersalah, ulang siaran di TV3 dan secara online strim di Tonton bersiaran pada 22 Disember 2023, hari Jumaat jam 10:00 malam.

Telefilem Adakah Aku Bersalah

Idea asal telefilem ini daripada Muhammad Akmal Harun di bawah arahan pengarah Heykal Hanifah terbitan Luqsar Kreatif Sdn. Bhd pernah ditayangkan pada tahun 2018 di slot Cerekarama TV3 sempena Drama Festival Filem 2018.

TELEFILEM ADAKAH AKU BERSALAH

Waktu siaran : Jumaat, 22 Disember 2023, jam 10.00 malam
Siaran TV : TV3
Idea asal : Muhammad Akmal Harun
Pengarah : Heykal Hanifah
Produksi : Luqsar Kreatif Sdn. Bhd.

PELAKON DAN WATAK

Menampilkan barisan pelakon seperti Hasnul Rahmat, Farah Nabilah, Shah Jaszle, Oktovia Manrose, Wilma Muhammad dan ramai lagi.
  • Farah Nabilah sebagai Tia
  • Shah Jaszle sebagai Roy
  • Oktavia sebagai Leya
  • Wilma Mohamad sebagai Zaleha

SINOPSIS ADAKAH AKU BERSALAH

Telefilem Adakah Aku Bersalah mengisahkan tentang kebahagiaan sebuah keluarga berubah dengan kehadiran seorang wanita bernama Fathia. Fathia cuba melarikan diri daripada bekas suaminya Roy dan dia meminta pertolongan dari seorang lelaki tidak dikenali yang baik hati.

Termeterailah ikatan perkahwinan antara keduanya. Suami Zaleha berjanji untuk berlaku adil kepada dua-dua isterinya. Namun, sebaliknya berlaku. Tia mula mengawal suaminya hingga perhubungan antara anak dan bapa semakin jauh.Mampukah Zaleha mempertahankan keluarganya apabila suaminya mengambil Tia sebagai isteri.

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.