Gadgets

Penang vs Terengganu Live Streaming Liga Super 2023

Penang vs Terengganu

Siaran langsung live bola sepak malam ini diantara pasukan Penang menentang Terengganu yang akan berlangsung pada jam 8:15 di Stadium Bandaraya Pulau Pinang dalam saingan Liga Super 2023 minggu kedua puluh lima (LS25).

PENANG vs TERENGGANU

Perlawanan antara Penang vs Terengganu dijadualkan berlangsung pada 3 Disember 2023, hari Ahad jam 8:15 malam bertempat di Stadium Bandaraya, Pulau Pinang.

Pada pusingan pertama minggu kedua belas (LS12), pasukan Terengganu berjaya menghasilkan keputusan positif meraih 3 mata berharga di halaman sendiri dengan jaringan tunggal Engku Nur Shakir pada minit ke-75.

baca juga
Dalam pusingan kedua Liga Super 2023 ini, satu kelebihan buat pasukan tuan rumah Penang untuk meraih 3 mata penting bagi memperbaiki kedudukan sebelum kempen Liga Super berakhir yang masih berbaki 1 perlawanan sahaja lagi.

Siaran Langsung Penang vs Terengganu Live Streaming Liga Super 2023 LS24, 3 Disember

Penonton dan penyokong di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung Liga Super 2023 Penang vs Terengganu dari Stadium Bandaraya menerusi saluran 804, Astro Arena Bola 2 dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka.

Waktu siaran : Ahad, 3 Disember 2023, jam 8:15 malam
Tempat : Stadium Bandaraya, Pulau Pinang
Siaran TV : Astro Arena Bola 2 (CH804)
Platform penstriman : Astro GO, Sooka

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 7:45 malam bermula dengan siaran pra rancangan dengan langganan pas perlawanan berharga RM12.90.

Dalam waktu yang sama akan berlangsung perlawanan antara Sri Pahang vs JDT di Stadium Darul Makmur.

Info tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Liga Super 2023 antara pasukan Penang vs Terengganu yang berlansung pada hari Ahad, 3 Disember 2023, jam 8:15 malam di Stadium Darul Makmur boleh mendapatkan tiket melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh perlawanan/ live score results

Keputusan perlawanan antara Penang vs Terengganu dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-25 (LS25) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : PENANG FC/ PEN (1) - (1) TERENGGANU FC/ TER
  • Syahmi Zamri 66'
  • Rafael Vitor 90'+6 (P) 

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.