Kedah vs Selangor Live Streaming Liga Super 2023

Azhafizah MN
By -
0
Kedah vs Selangor

Siaran langsung live bola sepak malam ini melibatkan pasukan Kedah FC bertemu Selangor FC. Ini merupakan perlawanan tumpuan diantara tempat ketiga pasukan Kedah dan tempat kedua Selangor dengan hanya beza 2 mata selepas perlawanan Liga Super minggu kedua puluh empat yang lalu.

Selangor berada di tempat kedua dengan 55 mata dan Kedah ditempat ketiga dengan 53 mata. Perlawanan ini bakal berlangsung sengit.

KEDAH vs SELANGOR

Pertembungan antara Kedah vs Selangor ini dijadualkan berlangsung pada 2 Disember 2023, hari Sabtu jam 9:00 malam bertempat di Stadium Darul Aman. Hari kedua minggu kedua puluh lima ini juga hanya berlangsung satu perlawanan sahaja.

Pada perlawanan pusingan pertama Liga Super 2023 minggu kedua belas, pasukan Selangor berjaya menewaskan pasukan Kedah dengan perbezaan 1 gol. Selangor meledak 3 gol ke gawang gol Kedah berbalas 2 gol.


Siaran Langsung Kedah vs Selangor Live Streaming Liga Super 2023 (LS24)

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran langsung Liga Super 2023 Kedah FC vs Selangor FC dari Stadium Darul Aman menerusi saluran 803 Astro Arena Bola dan secara online menerusi Astro GO dan Sooka.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan. Langganan pas perlawanan dengan harga RM12.90.

Waktu siaran : Sabtu, 2 Disember 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Darul Aman, Alor Setar, Kedah
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Kedah vs Selangor pada 2 Disember 2023, Sabtu jam 9:00 malam yang berlangsung di Stadium Darul Aman, Alor Setar boleh didapati menerusi laman rasmi tickethotline.com.my. 

Keputusan masa penuh perlawanan/live score results

Keputusan perlawanan antara Kedah FC vs Selangor FC dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-25 (LS25) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : KEDAH FC/ KDA (0) - (1) SELANGOR FC/ SEL
 Ayron Del Valle 63'

Tags:

Post a Comment

0Comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Post a Comment (0)