Gadgets

Siaran Langsung Terengganu vs Bali United Live Streaming AFC 2023

Siaran langsung perlawanan bola sepak malam ini bakal menyaksikan perlawanan antara pasukan Terengganu menentang pasukan Bali United dalam aksi timbal balik pusingan keenam dalam kumpulan G saingan AFC 2023.

Perlawanan ini merupakan perlawanan penutup dalam saingan Piala AFC/ AFC Cup 2023 dalam peringkat kumpulan I. Berdasarkan rekod, pasukan Terengganu telah mengekalkan rekod tanpa kalah dalam 5 perlawanan sebelum ini dan kini berada di tempat kedua.

2 perlawanan menang dan 3 perlawanan berakhir dengan keputusan seri. Dengan prestasi itu sekaligus menghidupkan peluang Terengganu untuk layak ke pusingan seterusnya.

Perlawanan antara Terengganu vs Bali United pada pusingan kedua yang lalu di Stadium Kapten I Wayan Dipta Indonesia berakhir dengan keputusan seri 1-1. Kelebihan buat pasukan Terengganu dalam perlawanan aksi timbal balik ini bermain di laman sendiri untuk menghasilkan keputusan positif.


Terengganu vs Bali United

Siaran Langsung Terengganu vs Bali United Live Streaming Piala AFC (AFC Cup) 2023 13 Disember 2023

Penonton di rumah boleh menonton perlawanan antara Terengganu vs Bali United secara langsung menerusi saluran 803, Astro Arena Bola dan live streaming online di internet menerusi Astro GO dan Sooka. Pra-rancangan perlawanan akan bermula pada jam 7:30 malam. Langgan satu perlawanan berharga RM12.90 di platform Sooka.

Tempat : Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Gong Badak, Kuala Terengganu, Terengganu.
Waktu siaran : Rabu, 13 Disember 2023, jam 8:00 malam
Siaran lansung : Astro Arena Bola (CH803)
Live streaming : Astro Go, Sooka

Info tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Terengganu vs Bali United pada 13 Disember 2023 yang berlangsung di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin boleh didapati di dalam talian menerusi laman rasmi : tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh/live score results

Keputusan perlawanan antara Terengganu vs Bali United dalam saingan Piala AFC 2023 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : TERENGGANU FC/ TER (2) - (0) BALI UNITED FC/ BUF
  • Sony Nordé
  • Sardor Kulmatov 89'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.