Gadgets

Terengganu vs KL City Live SF2 Piala Malaysia 2023

Terengganu vs KL City

Dalam saingan separuh akhir (semi final) Piala Malaysia 2023 hari kedua melibatkan pasukan Terengganu menentang pasukan Kuala Lumpur, KL City. Skuad warga kota akan bertandang di laman Skuad sang penyu di Terengganu.

TERENGGANU vs KL City

Perlawanan Terengganu melawan KL City akan berlangsung di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin pada 3 November 2023, hari Jumaat jam 9:00 malam.

Pada perlawanan separuh akhir pertama, pasukan Terengganu berjaya membawa bekalan aggregat 2-1. Dengan perbezaan hanya beza 1 gol, kedua-dua pasukan dilihat mampu untuk merebut tempat ke separuh akhir Piala Malaysia.

baca juga

KL City perlu bangkit untuk menebus kekalahan pada perlawanan yang lalu dihalaman sendiri dalam pusingan pertama separuh akhir menentang Terengganu. KL City perlu menjaringkan lebih banyak gol di halaman sendiri bagi melayakkan pasukan ke peringkat seterusnya. 

Begitu juga dengan pasukan tuan rumah, Terengganu FC. Perlawanan pusingan kedua ini pasti sengit untuk merebut tempat ke peringkat separuh akhir Piala Malaysia 2023.

Siaran langsung Terengganu vs KL City Live Streaming Piala Malaysia 2023 (SF-2)

Penonton di rumah boleh menonton perlawanan antara pasukan Terengganu FC vs KL City FC secara langsung menerusi saluran 803 Astro Arena Bola, saluran 804 Astro Arena Bola 2, TV Okey, Sukan RTM dan live streaming online di internet menerusi Astro GO, RTMKlik dan platform Sooka secara percuma.

Tonton secara online menerusi platform Sooka seawal jam 8:30 malam bermula dengan siaran pra rancangan. 

Tempat : Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Terengganu
Waktu siaran : Jumaat, 3 November 2023, jam 9:00 malam
Siaran lansung :  Astro Arena Bola (CH803), Astro Arena Bola 2 (804), TV Okey dan Sukan RTM
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket Perlawanan

Tiket untuk perlawanan Terengganu vs KL City pada 3 November 2023 yang berlangsung di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin boleh didapati menerusi laman rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh

Keputusan perlawanan antara Terengganu vs KL City Separuh Akhir Pusingan kedua/ Semi Final-2nd Leg (SF2) Piala Malaysia 2023 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : TERENGGANU FC/ TER (2) - (1) KUALA LUMPUR CITY FC/ KLC 
Ivan Mamut 42' 67'
Romel Morales 51'

Pasukan Johor Darul Ta'zim dan Terengganu FC akan bertemu dalam perlawanan akhir Piala Malaysia 2023.

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.