Gadgets

JDT vs Perak Live SF2 Piala Malaysia 2023

 JDT vs Perak

Saingan Piala Malaysia 2023 diteruskan pada peringkat separuh akhir (semi final) pusingan kedua menyaksikan pertembungan antara pasukan Kelab bolasepak Johor Darul Ta'zim menentang pasukan Perak di Stadium Sultan Ibrahim (SSI).

JDT vs PERAK

Perlawanan antara dua pasukan ini akan berlangsung pada 2 November 2023, hari Khamis jam 9:00 malam bertempat di Stadium Sultan Ibrahim (SSI), Iskandar Puteri, Johor.

Skuad Seladang (The Bos Gaurus) akan bertandang ke Johor dalam saingan pusingan kedua Piala Malaysia 2023. Pertembungan ini merupakan kali keempat, 2 pertemuan di Liga Super dan 1 pertemuan dalam saingan Piala Malaysia pada separuh akhir pertama yang lalu.

Dalam pusingan separuh akhir pertama, Skuad Harimau Selatan berjaya membawa bekalan selesa dengan agregat 4-1.

baca juga


Pasukan JDT hanya perlu mengekalkan kedudukan tersebut atau mencetak lebih banyak gol di halaman sendiri untuk layak ke peringkat akhir (final) Piala Malaysia 2023.

Cabaran besar buat pasukan Perak untuk mengatasi kedudukan itu kerana perlu menjaringkan lebih banyak gol. Berdasarkan rekod 3 perlawanan yang lalu, kesemua perlawanan telah dimenangi oleh pasukan JDT.

Siaran Langsung JDT vs PERAK Live Streaming Separuh Akhir 2 Piala Malaysia 2023

Penonton di rumah boleh menyaksikan Siaran Lansung JDT vs Perak Live SF2 Piala Malaysia 2023 dari Stadium Sultan Ibrahim menerusi saluran Astro Arena Bola (CH803), Astro Go dan Sooka.

Waktu siaran : Khamis, 2 November 2023, jam 9:00 malam
Tempat : Stadium Sultan Ibrahim (SSI), Iskandar Puteri, Johor
Siaran TV : Astro Arena Bola
Live streaming : Astro Go dan Sooka

Info Tiket perlawanan JDT vs Perak

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) dan Perak FC pada 2 November 2023 yang berlangsung di Stadium Sultan Ibrahim boleh didapati menerusi tickethotline.com.my 

Setiap penyokong hanya boleh membeli empat tiket (4) sahaja manakala para pemegang pas bermusim hanya perlu menunjukkan pas di pintu-pintu masuk untuk kemasukan ke stadium.
 
Tiket diperlukan untuk penyokong yang berusia 3 tahun ke atas, namun kanak-kanak dibawah usia 3 tahun yang menggunakan tempat duduk sendiri perlu memiliki tiket untuk tempat duduk tersebut. 

Keputusan masa penuh

Keputusan perlawanan antara JDT vs Perak FC dalam saingan Separuh akhir (semi final) kedua Piala Malaysia 2023 secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : JOHOR DARUL TA'ZIM/ JDT (8) - (1) PERAK FC/ PRK
 Arif Aiman 12'
 Bergson da Silva 27' 59'
 Heberty Fernandes 31' 90'+1
 Fernando Forestieri 52'
Syafiq Ahmad 61' 77'
 Firdaus Fuad 92'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.