Gadgets

Siaran Langsung Selangor vs Perak Live Stream 25 November 2023 (LS24)

Selangor vs Perak

Perlawanan antara pasukan Selangor FC melawan Perak FC antara perlawanan tumpuan terutamanya penyokong Selangor FC. Skuad Seladang, Perak FC akan berkunjung ke Selangor bagi meneruskan kempen saingan Liga Super 20230 minggu kedua puluh empat (LS24).

SELANGOR vs PERAK

Selangor FC vs Perak FC akan berlangsung pada 25 November 2023, hari Sabtu jam 5:30 petang bertempat di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), Selangor.

Ini merupakan pertembungan kali kedua dalam pusingan kedua Liga Super 2023. Pada pertemuan pertama, skuad gergasi merah (The Red Giants) menang mudah dengan membenam Perak FC 4 gol tanpa balasan gol dari tuan rumah.

Perlawanan pada malam ini satu cabaran besar buat pasukan Perak untuk mengatasi pasukan tuan rumah yang berada di tangga kedua dalam carta Liga Super 2023. Prestasi pasukan Selangor cemerlang dalam 5 perlawanan terakhir. 

Siaran Langsung Live Streaming Selangor FC vs Perak FC Liga Super 25 November 2023 LS24

Penonton di rumah boleh menonton Siaran Lansung Liga Super 2023 Selangor FC vs Perak FC dari Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) secara lansung menerusi saluran TV Okey, Sukan RTM dan Sooka seawal jam 5:00 petang bermula dengan siaran pra-perlawanan secara percuma.

Waktu siaran : Sabtu, 25 November 2023, 5:30 petang
Tempat : Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ)
Siaran TV/ Live Strim : TV Okey, Sukan RTM dan Sooka

Penonton juga boleh menyaksikan perlawanan lain berbayar di platform penstriman Sooka dengan melanggan pas 1 perlawanan berharga RM9.90.

Info tiket perlawanan

Tiket untuk perlawanan Liga Super antara pasukan Selangor FC vs Perak FC yang berlansung pada hari Sabtu, 25 November 2023 jam 5:30 petang di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) boleh mendapatkan tiket melalui laman web rasmi tickethotline.com.my.

Keputusan masa penuh perlawanan

Keputusan perlawanan antara Selangor FC vs Perak FC dalam saingan Liga Super 2023 Minggu ke-24 (LS24) secara langsung/ live score akan dikemaskini sehingga tamat masa penuh perlawanan.

FT : SELANGOR FC/ SEL (4) - (0) PERAK FC / PRK
 Sharul Nazeem 3'
 Mukhairi Ajmal 33'
 Yohandry Orozco 3'
 Ayron Del Valle 80'

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.