Telefilem Sehelai Selendang Putih

SEHELAI SELENDANG PUTIH

Telefilem Sehelai Selendang Putih, telefilem ulang siar dibintangi pelakon Elizad Sharifuddin, Fahrin Ahmad dan Nad Zainal bersiaran pada hari Sabtu 23 Julai 2022 jam 10:00 malam di Slot Cerekarama TV3.

Sekali lagi tayangan Telefilem Selendang Putih ulang siaran pada hari 8 September, Jumaat jam 10:00 malam di TV3 dan online di Tonton.

Telefilem ini diarahkan oleh M Nazir Juhan atau lebih dikenali dengan gelaran Jet Lee dan diterbitkan oleh syarikat produksi Z K Creative Production. Idea asal dan skripnya ditulis oleh Atie Hayati.

Telefilem Sehelai Selendang Putih

PELAKON DAN WATAK

Telefilem ini dibintangi oleh barisan pelakon Elizad Sharifuddin, Fahrin Ahmad, Nad Zainal, Ika Nabella, Hanani Malika, Faiz Fathullah, Norasyikin dan ramai lagi.
  • Fahrin Ahmad sebagai Anuar
  • Siti Elizad sebagai Zahra
  • Nad Zainal sebagai Aisyah
  • Ika Nabella sebagai Anisa
  • Nur Hanani sebagai Amira

SINOPSIS TELEFILEM SEHELAI SELENDANG PUTIH

Mengisahkan Zahra yang tidak dapat menerima kenyataan apabila dia dimadukan kerana dia merasakan dia sudah cukup sempurna, cantik dan mempunyai pendapatan sendiri selaku pengasas produk kecantikan. 

Zahra menyimpan dendam kepada suaminya, Anuar dan madunya, Aisyah hingga dia sanggup membiarkan dua orang anaknya merindui ayah mereka.

Namun segalanya berubah apabila dia mengetahui yang Aisyah menghidap kanser tahap 4. Walaupun pada mulanya dia sukar menerima kehadiran Aisyah, namun hatinya berubah dan nekad untuk menjaga Aisyah hingga ke akhir hayat.

4 comments:

  1. Salam. Drama yang menarik dan mungkin juga ada manfaat buat penontonnya.

    ReplyDelete
  2. baca tajuk pun dah boleh agak mesti ada yang akan mati. saya minat both Elizad dan Nad Zainal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selendang putih macam menggambarkan sesuatu yang sedih, kan. Dua dua pelakon hebat. Suka jugak tengok dorang berlakon.

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.