Header Ads


Telefilem Debu-Debu Dosa

Telefilem Debu-Debu Dosa lakonan tasha Shila, Fakree Ibraham, Wan maimunah dan ramai lagi bersiaran pada hari Selasa 5 Julai 2022, jam 9:00 malam di slot Drama On 2 di TV2. Tonton Telefilem Debu-Debu Dosa live streaming online di rtmklik.rtm.gov.my

telefilem debu debu dosa

TELEFILEM DEBU-DEBU DOSA

Siaran TV : Slot Drama On 2 TV2
Waktu siaran : Selasa, 5 Julai 2022, jam 9:00 Malam
Penulis skrip : Nor Farhana
Pengarah : Ollynn Khadri
Produksi : Beat Revolution Sdn. Bhd.

PELAKON TELEFILEM DEBU-DEBU DOSA

Tasha Shilla
Fakree Ibrahim
Wan Maimunah
Dhazrin Kamaruddin
Puan Suraya
Zack
Kumika

SINOPSIS DEBU-DEBU DOSA

Bermula dengan kisah rumah tangga Alya dan Hairi yang mula retak stelah hampir 6 tahun usia perkahwinan mereka. Isterinya, Alya curang dibelakangnya dan berkenalan dengan seorang lelaki bernama Zack.

Selepas bercerai, Alya membawa Darius tinggal dengan Mak Yam. Alya sering marah dan mengherdik Mak Yam. Mak Yam juga terpaksa bekerja keras menjual nasi lemak untuk menyara anak dan cucunya kerana Alya malas bekerja dan hanya tahu minta duit, Mak Yam cedera kerana perbuatan Alya.

Alya membawa Darius lari dan tinggal dengan kekasihnya. Alya dan kekasihnya ingin pergi bercuti, Alya meninggalkan Darius seorang diri dirumah sehingga Darius jatuh pengsan keseorangan.

Hairi terkejut dengan cerita Mak Yam dan mendapat kejutan lagi sekali selepas polis menelefonnya menerangkan keadaan anaknya, Darius. Alya kemalangan ketika mengejar Ambulans, dan tidak dapat diselamatkan.

No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.