Dapat Produk Kedai Mesra Petronas

Semasa encik suami berkerja di R&D Petronas, dapatlah satu beg plastik barangan keluaran kedai Mesra Petronas. Produk-produk ni ada di jual di kedai Mesra Petronas. Tak pasti produk baru atau lama. Dalam satu beg plastik tu ada macam-macam produk, antaranya :

  • Antibacterial spray
  • Face masak KF94
  • Antibacterial wipes
  • Hand sanitizer
  • Red clay antibacterial hand wash
  • Mini hand sanitizer with cute holder

produk petronas

Mini hand sanitizer with cute holder ni saya dah rembat awal. Gantung pada hand beg. Sejak zaman covid ni dah terbiasa dengan hand sanitizer dan face mask. Walaupun banyak kelonggaran sekarang ni. Tapi tetap juga satu keperluan hand sanitizer dan face mask ni.

produk petronas

Rasa kekok pulak kalau keluar tak pakai face mask di tempat awam. Dah terbiasa, begitulah. Satu lagi yang menarik ialah red clay antibacterial hand wash. Belum buka lagi. Jadi tak tahu macamana rupa paras dia. Nanti nanti dah guna baru letak gambar nya.

produk petronas

Sanitizer ni dah sebati dalam hidup kita sejak COVID-19. Kebersihan perlu diutamakan. Dah dapat ni jimat belanja membeli stok.

6 comments:

  1. Banyak dapat barang percuma yang untuk kegunaan kesihatan.
    Sama sudah terbiasa. Ikutkan belum boleh tarik lagi penggunaan pelitup muka sebab masih tinggi. Lainlah kalau kes jadi sifarkan?
    Apapun jaga diri penting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...betul, kalau dah betul betul bebas dari covid barulah kita hidup normal macam sebelumnya. Prevention is better than cure :)

      Delete
  2. betul tu
    kekok kalau xda mask he hee sesuatu x lengkap rasa bila keluar je rumah

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.