Drama Bukan Pi Mai Pi Mai

Tonton Drama Bukan Pi Mai Pi Mai 19 September 2022 di Astro Prima, setiap isnin hingga khamis pukul 11:00 malam. Drama Bukan Pi Mai Pi Mai dibintangi pelakon Sabri Yunus, Azizul Ammar, Angeline Tan, Silfeny Osman, Saidi Sabri, Imuda, Khatijah Tan, Mat Over, Sathia dan ramai lagi.

Bukan Pi Mai Pi Mai, drama siri arahan Sabri Yunus yang mengumpul kembali beberapa pelakon komedi sitkom popular tanah air pada tahun 90an, Pi Pi Mai Tang Tu. Bezanya, kali ini berjudul Bukan Pi Mai Pi Mai. 

bukan pi mai pi mai

DRAMA BUKAN PI MAI PI MAI

Mula siaran : 19 September 2022
Waktu Siaran : Isnin-Khamis, pukul 11:00 malam
Siaran TV : Astro Prima
Pengarah : Sabri Yunus
Produksi : Porcupine Production, Heritage Movies

PELAKON DRAMA BUKAN PI MAI PI MAI

Sabri Yunus
Azizul Ammar
Angeline Tan
Silfeny Osman
Saidi Sabri
Imuda
Khatijah Tan
Mat Over
Sathia

SINOPSIS DRAMA BUKAN PI MAI PI MAI

My Gopeng Resort baru dibuka dan diuruskan oleh Nita, Joey dan Adil. Pada hari temuduga terbuka mencari pekerja, mereka didatangi oleh pelbagai calon utk mengisi kekosongan di resort tersebut.

Semua pekerja diminta membuat video promosi resort. Mereka didatangi pegawai dari rumah org tua mencari ahli mereka yang hilang.

Haji Dahlan berusia 70 tahun datang bersama Hawa 25 tahun untuk bercuti. Mereka melarikan diri dari masalah dengan anak Haji Dahlan yang tidak merestui hubungan mereka.

Abu Yamin seorang pencari harta karun dan seorang bomoh datang kerana mempercayai mimpinya bahawa dihutan sekitar resort tertanam harta dari zaman lampau.

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.