Karl Kareef & Arianna Aubrey Anak Kembar Eina Azman

Karl Kareef & Arianna Aubrey nama anak kembar Eina Azman yang berlainan jantina. Seronok dapat lahirkan sepasang kembar lelaki dan perempuan. Lagi lagi kali pertama menjadi ibu dan bapa kepada pasangan kembar ni. Rezeki mereka suami isteri. 
Eina melahirkan seorang bayi lelaki pada jam 4.05 petang dan diikuti bayi perempuan beberapa minit kemudian pada 19 February 2016 yang lepas. Seiras ke tidak Karl dan Arianna ni kita tengok gambar gambar comel mereka.




Seronok kan dapat anak kembar. Sekali dapat dua. Sepasang pulak tu. Harap harap ada rezeki dapat anak kembar. Manalah tahu rezeki Allah nak bagi nanti. Mudah mudahan. Aaminn...Doakan untuk Fiza dan husband ye.

4 comments:

  1. bestnya dapat kembar boy and girl.. mesti cantik n hensem macam parent dia nanti.. :D

    ReplyDelete
  2. amin2.. smoga fiza cepat2 timang baby.. akak slalu jgk berangan nk dpt anak kembar, tp yg xkembar ni pun dh rasa xlarat haha..

    ReplyDelete
  3. bestkan dapat kembar sepasang macam nih.. in shaa Allah nanti rezeki Fiza plak.. amin.. apapun jangan putus berdoa padaNya..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.