Sauna Percuma

Saturday, March 12, 2016

Sedia maklum sekarang musim panas ekstrem di Malaysia. Pemanasan global atau fenomena ekuinoks yang melanda Malaysia dijangka akan berlarutan sehingga bulan April depan. Sepanjang musim panas ni terasa macam berada di Sauna. 
Tak perlu bersauna di spa. Sauna percuma je di rumah. Walaupun duduk bawah kipas, boleh pulak berpeluh. Sehari boleh sampai 4-5 kali mandi sebab panas. Bila cuaca panas, Air pun kekadang panas juga tak perlu water heater. Kalau ada water cooler bagus juga. Takpun berendam dalam ais kiub pun syok juga.

Kalau duduk dalam air cond pun rasa panas juga kan. Bekerja kuat kipas, air cond dalam musim panas ni. Semoga musim panas cepat berakhir. Musim panas ni satu ujian buat kita semua. Nak buat aktiviti luar pun fikir banyak kali. 

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.