Rekaan Blouse dan Jubah Muslimah Norie Signature Lain dari Yang Lain


Semakin banyak rekaan blouse dan muslimah yang ada di pasaran, semakin buat rambang mata nak memilih sebenarnya. Tapi baru baru ni ada terperasan iklan di facebook blouse muslimah dan jubah muslimah Norie Signature cantik dengan rekaan terkini yang exclusive, takde dijual di tempat lain melainkan Norie Signature. Lain dari yang lain.

Bila dah berkenan, tengok tengok juga rekaan blouse dan jubah yang lain. Antara rekaan terkini yang menarik adalah Layla Blouse, Helena Blouse dan Wardah Jubah. Selain koleksi blouse muslimah dan jubah muslimah, Norie Signature mempunyai koleksi yang lain juga seperti tunik, Tshirt Muslimah, Skirt labuh dan lain lain.

Apa yang menariknya dengan rekaan Wardah Jubah ni, Fiza berkenan dengan lace yang simple membuatkan Warda Jubah nampak exclusive walaupun simple. Sesuai di pakai untuk apa apa acara sekalipun. Selain warna hijau, ada warna ice pink, golden brown dan tiffany blue. Gabungan warna pun menarik sangat.


Antara rekaan blouse terkini dari Norie Signature adalah Helena Blouse dan Layla Blouse. Kelainan pada Helena Blouse ni pada rekaan potongan bawahnya yang menarik sesuai dengan gaya terkini. Warna warna yang ada pun semuanya cantik cantik. Tak tahu nak pilih mana satu.

Layla Blouse pula mempunyai rekaan yang unik bahagian lengan baju. Berlapis lapis gitu nampak lebih menarik. Setakat ini tak pernah lagi nampak rekaan blouse macam ni. Norie Signature memang memberikan kelainan pada setiap rekaan busana yang ada. 


Ada banyak lagi koleksi busana Norie Signature yang menarik yang boleh buat rambang mata tengok. Norie Signature mempunyai banyak pilihan busana muslimah yang anggun dan sopan bermula dari saiz S hingga saiz XL. Busana yang breastfeeding friendly dan wudhuk friendly. Sesuai  untuk digayakan oleh semua muslimah di setiap lapisan peringkat umur. Menepati citarasa muslimah. Yang penting, semua produk NORIE SIGNATURE breastfeeding friendly dan wudhuk friendly.
Untuk lihat koleksi yang lain

Berita baik untuk semua. Untuk pembelian pertama akan mendapat 10% diskaun dengan menggunakan kod promo REG10 sebelum checkout pembelian. Norie Signature ada membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan juga luar negara seperti Singapura, Brunei, Australia dan lain-lain. Jangan lupa dapatkan satu tambah koleksi.

#laylablouse #helenablouse #noriesignature


2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.