EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM MEMBERIKAN KESAN SERTA MERTA PADA KULIT. BETUL KE???


Untuk pengetahuan semua, Ephyra telah mengeluarkan produk terbaru iaitu EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM dan Fiza antara orang yang terawal berpeluang mencuba dan merasai kehebatan Ephyra Skin Nano Repair Serum ni.


APAKAH KEHEBATAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri.

KENAPA MEMILIH  EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. Serum ini sangat MUDAH MERESAP sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan TIDAK BERMINYAK. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah.


Untuk mencuba sesuatu produk kenalah tahu serba sedikit tentang produk tu, bukan boleh main pakai je. 

BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERTINDAK PADA KULIT 

Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk ke lapisan kulit yang paling dalam. Partikel serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Dengan serum ini, ia memberikan manfaat kepada kulit : 

1. MEMULIHKAN

Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda. 

2. MEMPERBAHARUI

Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna. 

3. MELINDUNGI

Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.

Sebelum ni Ephyra telah mengeluarkan produk Ephyra Collagen Drink, Ephyra Skin Bar, Inteemor, dan M2Flex. Sebahagian darinya Fiza telah mencubanya dan betul betul memberikan kesan yang terbaik. Cuma M2Flex je la tak boleh ambil sebab untuk produk tu untuk lelaki.

Sangat bertuah rasanya dapat mencuba Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum pula kali ni. Bagi peluanglah kan untuk mencantikkan lagi kulit muka sendiri. Almaklumlah, kulit bermasalah ni memang memerlukan produk yang betul betul serasi dengan kulit. Antara masalah kulit Fiza ni jenis sensitif, berminyak, bekas jerawat, pori pori terbuka dan tona tidak sekata.

Bila dapat peluang mencuba, bersemangat berkobar kobar sebab tak sabar nak tengok hasil penggunaanya. Benda baru memang teruja sikit nak pakai.  Perempuan memang suka kalau guna produk nampak kesannya dengan cepat. Betul tak? Tambahan lagi diberitahu bahawa Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni memberikan kesan SERTA MERTA dan SELAMAT digunakan. 

Apa yang Fiza tahu, serum memang bagus untuk memperbaiki kulit muka. Dengan lambakan pelbagai jenis serum, kita perlu cari dan pilih yang sesuai dengan jenis kulit muka kita sendiri. Yang penting keselesaan dan keberkesannya ke atas kulit sendiri sebab setiap orang memiliki jenis kulit muka yang berbeza.

APAKAH KELEBIHAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM BERIKAN KEPADA PENGGUNA

KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

1. Mengecutkan jerawat
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur
4. Menghilangkan bintik – bintik hitam
5. Mencerahkan kulit kusam
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah
8. Menghilangkan lebam bawah mata
9. Merawat kulit terbakar ( sunburn )
10. Memberikan efek kilauan pada wajah

Mampu ke Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni memulihkan kulit Fiza ni? Mampu tak mampu, haruslah kena cuba. Dengan itu, Fiza berikan review selepas 7 hari Fiza menggunakan Ephyra Skin Nano serum ni. Seperti yang disarankan, guna 2 kali sehari untuk memberikan kesan yang lebih baik. Jadi, Fiza guna pagi selepas mandi dan malam sebelum tidur.

Kemudian Fiza ambil gambar setiap hari 7 hari untuk melihat hasilnya. Terima kasih untuk husband sebab menjadi photographer peribadi setiap hari. Gambar di ambil ada pagi dan juga petang tanpa make up, tanpa edit kecuali gambar terakhir ada light make up sikit sebab ambil gambar masa keluar tapi masih menampakkan kesan sebelum dan selepas 7 hari. Sila buat perbandingan sendiri melalui gambar. Saja bagi korang kerja sikit...boleh?

Maaf, kualiti gambar kurang memuaskan disebabkan kualiti pengcahayaan.

Masa ni takda jerawat degil yang nak menampilkan diri. Takdelah eskperimen jerawat kecut buat masa ni. Kalau ada nanti boleh test sapu kat jerawat sebab serum ajaib ni boleh kecutkan jerawat. Sangat serbaguna kan serum ni. 

Gambar terakhir ni saja light make up sebab tak sempat nak ambil gambar sebelum keluar rumah. Nak cepat punya pasal. Nak dijadikan cerita, selepas pakai serum ni tona jadi sekata selepas sapuan foundation. Sebelum ni ada bahagian yang kurang sekata warna kulit walaupun sapuan foundation sekata. Kiranya eksperimen berjaya juga. Selain itu, kulit lebih tegang dan sekaligus mengurangkan masalah pori pori terbuka. Parut pun makin pudar. Saya suka! 

BERAPA LAMA BOLEH TAHAN UNTUK SEBOTOL 15ML?

Seperti yang Fiza baca, sebotol 15ml Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh tahan 3-4 minggu penggunaan.

CARA PENGGUNAAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

Untuk kesan yang optimum di sarankan guna pada waktu siang dan malam. Penggunaan 2X sehari memberikan kesan terbaik kepada kulit yg berjerawat terutamanya. Biasanya Fiza guna hanya setitis serum sahaja untuk sekali penggunaan @ sapuan. Cecair serum ni bau wangi, pekat dan mudah membuat sapuan. Yang Fiza suka dia cepat meresap ke dalam kulit dan secara automatiknya kulit rasa segar dan lembap. Didatangkan dengan dropper yang memudahkan kerja sukatan serum untuk penggunaan harian.

1. Cuci muka dengan sabun. Lebih bagus jika gunakan Ephyra Skin Bar
2. Keringkan muka dengan tuala bersih
3. Titiskan 2-3 titis Ephyra Skin Nano Advance Repair serum ke atas tapak tangan. Tapi fiza guna setitis je atas jari senang nak sapu. Ikut kesenangan dan keselesaan masing masing lah ye.
4. Gunakan hujung jari dan ratakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum di beberapa bahagian muka seperti dahi,pipi,hidung serta bahagian leher.
5. Dengan urutan yang lembut bermula dari dalam keluar,sapukan sehingga serum meresap.


Dengan bentuk size yang kecil yang comel ni memudahkan untuk di bawa kemana mana letak dalam handbag je tak makan ruang sangat pun. 

Rugi kalau tak cuba dari sekarang. Fiza pun kena gunakan secara konsisten untuk nampak kulit lebih cantik dan sihat lagi. Tak sabar nak habiskan sebotol ni dan tengok hasilnya yang lebih baik. Dapat juga selesaikan masalah kulit yang degil ni. Dengan Seawal 7 hari dah boleh nampak kesan kira kesan serta merta juga kan untuk kulit yang bermasalah mesti akan ambil masa sikit. Kalau sebulan? Setahun? Tunggu dan lihat. Terima kasih Ephyra! Terpulih juga sedikit kulit yang bermasalah ni.


Kalau tak nak rugi bayar mahal, kena beli sekarang sebab tengah ada harga promosi sempena pelancaran produk terbaru yang baru keluar ni. Rasakan sendiri kehebatan Ephyra Skin Nano.

Harga Asal
RM 88 (Sem.Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak) 

Harga Promosi 
RM 68 (Sem. Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak) 
Sesuai untuk semua jenis kulit

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh dibeli secara online melalui
Website : www.oceanlife2u.com
Facebook : www.facebook.com/oceanlife2u
Instagram : @ephyra2u 
Hotline number : 0197373770 @ 0193800779
Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus ke 019-3015577
Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura dan terdapat juga dia farmasi terpilih serta kedai/took jamu.

Sebelum terlupa, pastikan beli yang Original ye. Untuk ketahui produk Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni original ke tidak, boleh scan QR Code pada bahagian atas kotak.

Selepas scan, korang akan dapat pengesahan macam ni. Tandanya ini produk yang original.


Pastikan juga tarikh luput produk supaya korang tidak terpakai produk yang dah expired. Nanti kesan yang tak elok pula pada kulit, jangan salahkan produk pula padahal salah sendiri sebab tak check tarikh luput produk. 

Jom sama sama jadi cantik dan bantu mereka yang mempunyai masalah kulit supaya cantik bersama sama ^__^

5 comments:

  1. Penggunaan serum yg konsisten mmg boleh bagi kesan yg baik pd kulit.. Tp dah lama tak pakai serum.. Dulu pakai nano white serum.. Best! Maybe boleh try ephyra pasni..

    ReplyDelete
  2. Wah menarik, bolehlah cuba lepas ni.. ;)

    ReplyDelete
  3. comel fiza.
    da berserum, makin comel la :)
    in shaa Allah.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.